• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Sagalin
    Coursell skrev 2010-03-30 19:28:19 följande:
    Ingen som har varit på gekås påskhelg och vet om det brukar vara mycket folk?
    Läs Gekåsbloggen, där skriver Boris om hur mycket folk det brukar vara vid påsk.
  • jessica1979
    Pigelinen skrev 2010-03-30 13:18:56 följande:
    åh vad kul att läsa om era köp... vill åka NU inte imorgon Ingen som har nya bilder? Såg ni handdukarna i bloggen som kom upp idag, de var söta tycker jag, någon som vet pris och i vilka storlekar de fanns? Någon som köpt barnskor nyligen på SkoBoo i stl 23? Behöver ha typ tenniskor el liknande till dagis och vill veta pris.
    Jag köpte adidasskor, svarta med tre "guld"-ränder i stl 25, men det fanns i mindre med men tyckte de var små i storleken. De kostade 220 har jag för mig.
  • Ruso
    Pigelinen skrev 2010-03-30 18:13:09 följande:
    Jag har bara galon på dagis, supersmidigt att bara torka av med en fuktig trasa. Skulle aldrig komma på tanken att ha kläder som måste tvättas dagligen för att hållas rent.
    Men tvättar ju inte dagligen, plaggen mår inte bra av det. Man kan nog egenligen sköja av även dessa kläder, men vi har bara en dusch och ingen plats att hänga så det funkar liksom inte. Varför jag inte gillar galon är för att jag gärna vill ha kläder som andas på barnen. Men jag fuskar lite .
  • emmafriden

Var på Ullared idag! Blev så besviken när skaloverallen var slut fanns bara en kvar i lila och några i rosa. Skulle haft dem till min pojkar

Idag var det lite folk på Ullared.Vi kunde parkera nära ingången och det var luftigt inne. Vi kom kl nio och åkte halv ett.
    Jag har fotat en del av det jag köpt på min blogg. http://fridensliv.blogspot.com/

• Ruso
    emmafriden skrev 2010-03-30 21:34:11 följande:
    Var på Ullared idag! Blev så besviken när skaloverallen var slut fanns bara en kvar i lila och några i rosa. Skulle haft dem till min pojkar Idag var det lite folk på Ullared.Vi kunde parkera nära ingången och det var luftigt inne. Vi kom kl nio och åkte halv ett. Jag har fotat en del av det jag köpt på min blogg. fridensliv.blogspot.com/
    Vilka söta barn du har!!!

Blev lite nostalgisk Min förste son föddes 14 månader innan mina tvillingflickor som kom i vecka 33
  • emmafriden
    Ruso skrev 2010-03-30 21:40:00 följande:
    Vilka söta barn du har!!!Blev lite nostalgisk Min förste son föddes 14 månader innan mina tvillingflickor som kom i vecka 33
    Tack!!
    Lite omvänt Hur gamla är dina bar idag?
  • Ruso
    emmafriden skrev 2010-03-30 22:11:10 följande:
    Tack!!Lite omvänt Hur gamla är dina bar idag?
    14 och 13 Tiden går!!
    Och efter det har jag fått 5 till, varav den minste är 2 och den äldste 11
  • Wallmo
    Ruso skrev 2010-03-30 23:55:35 följande:
    14 och 13 Tiden går!! Och efter det har jag fått 5 till, varav den minste är 2 och den äldste 11
    Förlåt helt OT men jag kollade i ditt albun och såg den sötaste lilla sparkdräkt i turkost med en röd igetlkott på rumpan!! Helt underbar! Vart hittar man en sån???
  • Shozmo

Vad kostar "tripp-trapp-stolen" och vad finns det för färger?

• AochJsMamma
    Ruso skrev 2010-03-30 23:55:35 följande:
    14 och 13 Tiden går!! Och efter det har jag fått 5 till, varav den minste är 2 och den äldste 11
    Oh my, det var många barn! Härligt! {#lang_emotions_heart}
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 14