• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Maria84

Har beslutsångest.. Har en dotter på 3 mån som behöver följa med oss till Ullared, planen var att hyra en stuga eller så och ha med en faster till henne som är i stugan medans jag och pappan shoppar loss. Men det blir ju knöligt incheckning och utcheckning ändå eftersom man inte kan checka in förrän 15 och vi kommer vara nere redan vid 9 och utcheckningen vid 11 och vi kommer inte vara klara förrän framåt eftermiddan ev. Allt beror ju på vad som hinns med... Så då har de ju ingenstans att vara ändå under de timmarna... 

Så nu står jag i valet och kvalet om vi ska strunta i att boka stuga och bara åka över dagen som vi brukar göra.
    Är mest rädd för alla smittor osv med tanke på att hon är så pass liten. 

Hur har ni andra gjort? Har det funkat att ha med en så liten i shoppingkaoet?      

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & ängeln Axel 090507 & Elsa 120611
  • HappyMummy

Hade absolut INTE tagit med min 3 månaders bebis på Gekås! inte så mycket för infektionsrisken men för att det blir väldigt stressigt med så mycket folk och även ni föräldrar blir stressade vilket inte är optimalt när man ska gå och shoppa i timmar. Tycker det är själviskt av föräldrar som tar med sina små bebisar in på Gekås i tron att om man bara har bärsele och vagn med sig så löser det sig. En bebis mår inte bra av så mycket intryck, ljud och främmande människor på en och samma gång som flera timmar inne i varuhuset innebär. Skaffa barnvakt eller åk dit själv så att en förälder kan vara hemma med den lilla.

Stolt mamma till finaste Ellie -11
  • FieFie
    Maria84 skrev 2012-09-02 18:33:18 följande:
    Har beslutsångest.. Har en dotter på 3 mån som behöver följa med oss till Ullared, planen var att hyra en stuga eller så och ha med en faster till henne som är i stugan medans jag och pappan shoppar loss. Men det blir ju knöligt incheckning och utcheckning ändå eftersom man inte kan checka in förrän 15 och vi kommer vara nere redan vid 9 och utcheckningen vid 11 och vi kommer inte vara klara förrän framåt eftermiddan ev. Allt beror ju på vad som hinns med... Så då har de ju ingenstans att vara ändå under de timmarna... 

Så nu står jag i valet och kvalet om vi ska strunta i att boka stuga och bara åka över dagen som vi brukar göra.
    Är mest rädd för alla smittor osv med tanke på att hon är så pass liten. 

Hur har ni andra gjort? Har det funkat att ha med en så liten i shoppingkaoet?      

Jag var på gekås först gången när min son var 2 månader och det gick hur bra som helst..
    Han sov mest, och när han var vaken så fick han mat eller en ny blöja..
    Vi hade bokat en övernattning så det blev shopping 2 dagar..
    Så det var inga problem.. andra gången var han 4 månader och det gick bra då med :)