• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bubblan2

Halloj,
    i dagens blogg fanns bilder på gardiner och kuddar i tartanmönster.

http://www.gekas.se/entry/hemtextil-gardiner-och-kuddar#comments

Någon som har varit där och sett om färgerna på bilden stämmer med verkligheten och om det finns fler färgkombinationer, om jag vilka? :)

Någon som sett priserna? Är intresserad av båda gardintyperna och kuddarna.

Någon som ska dit i dagarna och som vill och kan titta på priserna? :) Skulle bli så tacksam!    

• hysteria

Nej inga finbyxor, men vanliga svarta jeans. 3olika grindar tror den billigaste kosta 279,

• Bubblan2

Hoho, någon av er som är hemtam på hästavdelningen?

Fick en fråga från min ingifta moster om jag visste om Gekås hade dressyrskydd  av märket Catago. Jag fattar noll när det gäller hästar men om jag inte är helt ute och cyklar nu så är det här en typ av skydd att sätta runt benen, typ runt smalbenen om man jämför med våra ben. :)

Så, vet någon om det finns och i så fall även vad de kostar?

• Vombell

Hej!

Någon som vet om de har "Tummen-saker" på Gekås. Spjälsängsskydd, påslakanset o d.... Pris i så fall vore ju toppen om ni visste också  

• EllanEriksson

Jag är lite nyfiken om nån vet om dem utökat sitt sortiment på konstnärsmaterial :)
    Dem hade underbara block när jag va där 2010 och jag ska dit i veckan och är lite nyfiken :3

• hysteria

Slår ett slag för skoaffären utanför gekås där jag fyndade vinterskor igår, 279 för ett par kavatkängor och 199 för ett par pax, mest nöjd med mitt inköp av en stickad långkofta som är hur härlig som helst, tyvärr kan man inte lägga in bild från iPhone, men 179 spänn, måste säga att kvalitén på barnjackor ( iallafall on the peak) har blivit avsevärt bättre, köpte en kanonfin och varm parkas till 3åringen för 299!

• Bambusa
    Fiansess skrev 2012-08-25 17:18:23 följande:
    Någon här som vet om de har kostymer eller finbyxor till pojkar på Gekås??
    annars såg ja att dom sålde ut sånna på lindex i fredags när ja va där, iaf i gävle..