• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bambusa

om en vecka åker vi... minst 8timmar kommer de ta enkel resa.. pluss att vi ska släppa av en barnvagn efter vgen som ja sålt.. sover i stuga 2ntter innan vi åker 2mil hem igen.. (men ja skulle gärna stanna en vecka iaf..)
    har ganska lång lista på saker till andra med, men de är bara kul tycker ja..  lite oroad över barnavdelningen, men isf får vi väl köpa mest leksaker i julklapp och present till dottern..  var 2år sen sist så de ska bli kul...

• MyWifey

Har tänkt att åka snart de jag är nyfiken har de skylanders gubbar och Nintendo ds spel ? Pris?

• Kampis

Skulle ni välja att åka 21 November eller 21 december med tanke på antalet folk?

• littlemisstrouble

21 november är det nog kaos i ullared när alla fått barnbidrag och ska handla julklappar. 21 december däremot tror jag det är lugna gatan, brukar vara det dagarna innan jul.

• Kampis
    littlemisstrouble skrev 2012-09-10 10:31:44 följande:
    21 november är det nog kaos i ullared när alla fått barnbidrag och ska handla julklappar. 21 december däremot tror jag det är lugna gatan, brukar vara det dagarna innan jul.

Precis detta trode jag också, men jag har fått höra från flera stycken som sagt orecis tvärtom, att folk åker dit för att panikshoppa det sista precis innan så det inte märks nån skillnad?! vet ine riktigt hur jag ska göra nu, sällskapet gick på de andras ord :/
  • trollis 81

Vi va där förra året 20 dec och d va så lungt där då, aldrig varit med om att d varit så lungt innan.
    Utan att tveka hade jag gjort om d. Aldrig november då e d kaos

• littlemisstrouble

november är det kaos oavsett dag man åker dit enligt min erfarenhet men men det kanske är olika. December brukar vara lugnt precis innan. det är inte alls många som vill vänta så länge med inköpen som dagarna innan tror jag och därför blir det mindre folk.

• Msson

Hej, är det någon som vet om monster high dockorna finns kvar och vilket pris?