• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • charmmiss

någon som har koll på vad bmx-sulkyn  kostar nu, köpte en 2007 men den har gjort sitt nu, behöver en ny.

• winters

Var där i går, lagom med folk och massor av fynd som vanligt! Sista gången innan bebisen kommer, så nu får vi vänta till nästa år och åka när lugnet infinner sig i februari/mars! Skrattande

Oscar 091001 ♥ BF121120
  • Dysch
    Abborren skrev 2012-09-18 09:14:21 följande:
    Åkpåsar till vagn? Gärna fårskinn. Finns det? Vad kostar de?
    Om du kolla i bloggen så va det ett inlägg om åkpåsar för inte så länge sen.
    Ja har den utan fårskinn och den har varit super, kostade 299kr tror ja. Den med fårskinn är dock dyrare  
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥Denniz 080417 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Pfyrix

en snabb fråga..  Finns det tillbehör till dockhus, typ småland osv? :D

• Loppan boppan
    Radioactiive skrev 2012-09-18 11:13:25 följande:

Rätt dyr tycker jag 800. Köpte en gör fin för 150-200 svart med fästen så man kan ha den i sittdelen också sen. Jätte nöjd.

Va nog fårskinnet som va dyrt. åkpåsarna babyboom kostar från 199
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Lisa1976
    Pfyrix skrev 2012-09-19 17:49:56 följande:
    en snabb fråga..  Finns det tillbehör till dockhus, typ småland osv? :D
    japp det gör det!
    Son 0804 Dotter 1101
  • Tezz80

Vad tror ni, är det kaos imorgon o lördag? Vilken dag tror ni att det är minst med folk?

• Gisney

Åh jag vill till Gekås! Men får snällt vänta bebisen skall komma inom 19 dagar så jag vågar inte bege mig så långt hemifrån så jag får nog snällt vänta till efter nyår eller något.