• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • slemtorsk i din bralla
    littlemisstrouble skrev 2012-09-12 03:31:09 följande:

ja det hade dom, 399kr har jag för mig att en enkel babysitter kostade
    uff det låter dyrt när det finns för 289 på leksaksbutiker....får grunna lite till på det och invänta flera uppgifter
  • littlemisstrouble
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-12 08:28:37 följande:
    uff det låter dyrt när det finns för 289 på leksaksbutiker....får grunna lite till på det och invänta flera uppgifter

ja men det har  blivit dyrt i ullared. mam nappar och flaskor skiljer ca 5kr från vanliga affärer. Det som går att köpa billigt är textil typ påslakan, täcke kuddar snuttefiltar med mera till bebis.
  • ofrivilligbonusmamma
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-09-11 18:29:50 följande:
    vet inte om ni tagit upp det tidigare i tråden.. men BABYSITTER... enkel utan motor o tjafs... någon som sett något sådant och till vilket pris?
    Finns en för 199 kronor. Så kan man köpa till en lekbåge för ca. 59 kronor
  • littlemisstrouble

bumbostolen kostade 379 eller så var det 399 har jag för mig. det är ju vad dom kostar på babyproffsen så ingen förtjänst där inte.

• 019

Bumbon kostar 379:- på Ullared, 499:- på babyproffsen.