• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • TinkyWinky

Va på gekås igår o blev ej hälften inhandlat som ja hade tänkt då ja ej hitat så mkt. Sonen fick bara ett par byxor o ett par handskar. Till bebisen blev dte bara en ynka mam flaska. tyckte ej det fanns ngt ja gilla. :/ Varken i kläder eller annat.. 
    Till mig blev det tre par fleece pyjamas /mys byxor . 3*2 par mys strumpor, trosor som inte har några kanter då ja har svårt för ngt som sitter åt runt o nedanför magen nu när ja e gravid. mamma kläderna gilla ja ej, hade hoppats på ngt amninslinne men fanns ej ngt, o kanske ngn fin kofta men det fanns ingen som ja gilla heller..
    Likaså jacka som ja kan ha hela vintern med magen, men nej det fanns ingen, o fanns det så va den slut i just dne storleken ja behövde.. :(

Däremot fick sambon hem massa t shirtar, strumpor, kalsonger o långkalsonger..

Hade räknat med max 2700 men gick på "bara" 1300:- Så va ju billigt men så såg ja med att de har höjt en del saker lite extra som ja kommer köpa i "vanliga" affärer här i halmstad :))

Bilder blir det nog inga då det ej va ngt speciell ;) 

★°☆Kewin 9/7-09°ღ°Http://Heromer.blogg.se°ღ°Lillebror 17/2 -13☆°★
  • littlemisstrouble

tinkywinky

visst var det dåligt med utbud i mammakläder och babykläder. Sortimentet har blivit mycket sämre. Amningströjor hade dom inte en enda de två sista gångerna jag har varit där.  

• flumbullen
    littlemisstrouble skrev 2012-09-30 09:12:07 följande:
    tinkywinky

visst var det dåligt med utbud i mammakläder och babykläder. Sortimentet har blivit mycket sämre. Amningströjor hade dom inte en enda de två sista gångerna jag har varit där.  

Håller med! Har aldrig sett några amningskläder där.

Är det förresten nån som sett om de har en svart bobby car och vad den kostar?
  • Ensan
    flumbullen skrev 2012-09-30 09:21:28 följande:
    Håller med! Har aldrig sett några amningskläder där. Är det förresten nån som sett om de har en svart bobby car och vad den kostar?

Jag köpte amningslinnen där för 3 år sen, men de var de sämsta jag varit med om....
  • Skit i det du
    flumbullen skrev 2012-09-30 09:21:28 följande:

Håller med! Har aldrig sett några amningskläder där.

Är det förresten nån som sett om de har en svart bobby car och vad den kostar?
    De är ganska svåra att få tag i, aldrig sett en där men har en ny till salu själv ;). Annars har City Gross en sådan =)
    (Om man får tipsa om andra affärer?)
    Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • TinkyWinky
    Lisa1976 skrev 2012-09-30 09:35:05 följande:
    HMs amningskläder funkar kanon. Billiga och sköna.
    Ja har deras linnen men tycker ej deras kortarmade är snygga :/ Så för min del blir det linnen med koftor över..
    ★°☆Kewin 9/7-09°ღ°Http://Heromer.blogg.se°ღ°Lillebror 17/2 -13☆°★
  • Sidika
    Diorali skrev 2012-09-29 23:23:57 följande:
    Jag undrar om Hoppetossa skeppet finns till Pippi med figurer? Bara Pippi som gäller här hemma nu till vår 2-åring :)
    Var där idag! hoppetossa finns 399 kostar den!
  • Lantani

Någon som vet om de har lego city polishuset och vad det isåfall kostar?

Alvin 081114 och Alice 100807