• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Tingeling1981
    Skit i det du skrev 2012-09-30 07:56:05 följande:
    Äntligen hittade jag er ;)

Jag undrar om någon vet vad de tar för MAX-böckerna på Ge-Kås?
     Köpte i våras och tror de kostade 39kr styck. Hade vid det tillfället 3-4 olika.
  • Donum

Var på Gekås idag och är nog mest nöjd med förbrukningsvarorna. De sparar man ju in en del på. Kläderna tycker jag inte var prisvärda och gravidutbudet var bedrövligt. Men jag är väldigt nöjd med att ha hittat i princip allt jag letade efter. MAMs nappflaskor är fortfarande betydligt billigare på Gekås än i vanlig butik. Och jag noterade att Teddykompaniets nallar/snuttefiltar/skallror/barnvagnshängen var mycket billigare än "i verkligheten". 

• Skit i det du
    Zezzan skrev 2012-10-02 19:21:25 följande:
    Oki bra att veta inför vårt besök, boxer till sönerna stod nämligen på listan.
    Men det fanns andra, men just dessa var felköp :/
    Förbjud foppatofflor, tights och one piece utomhus!!
  • Skit i det du
    Tingeling1981 skrev 2012-10-02 20:19:25 följande:
     Köpte i våras och tror de kostade 39kr styck. Hade vid det tillfället 3-4 olika.
    För sent :/ Redan varit där för denna månaden och så klart var det de enda jag glömde *s*

Men tusen tack för infon, nu har jag något att jämföra med =)
  • 2barnsmorsa

vad jag har täntk och gemföra sedan jag varit på ullared tidigare. är att  är förbrukningsvaror billigare? jag tänkte om det är ngn som har gemfört med typ ÖoB  Rusta....

nu ska jag dit snart igen tänkte börja planera

sedan är lego/duplo billigare???

• Skit i det du
    2barnsmorsa skrev 2012-10-03 07:17:56 följande:
    vad jag har täntk och gemföra sedan jag varit på ullared tidigare. är att  är förbrukningsvaror billigare? jag tänkte om det är ngn som har gemfört med typ ÖoB  Rusta....

nu ska jag dit snart igen tänkte börja planera

sedan är lego/duplo billigare???
    En del regöringsmedel är billigare men inte alltid. Min mamma nämnde ändå det häromdagen, att det är billigare med vissa saker på tex ÖoB.
    Vi har inte de butikerna där vi borså för oss lönar det ju sig, dessutom får man med sig allt hem på en gång.

Duplot tror jag är billigare, köpte 2 set nu. och de gav jag 249 kr styck för.
    Det jag har kunnat googla fram så är det iaf en 50 spänn billigare.
     De hade även den stora bondgården när vi var där för runt 500, men det är inget som är intressant för oss men även den upplevde jag billigare än i andra butiker.

• Lantani
    wildlife skrev 2012-09-30 20:39:48 följande:
    Japp, kostar 799 kr.
    Tack Då gjorde jag nog rätt i att köpa de från lekmer med rabatt, för 697 kr inkl frakt
    Alvin 081114 och Alice 100807
  • wildlife
    Lantani skrev 2012-10-03 07:52:21 följande:
    Tack Då gjorde jag nog rätt i att köpa de från lekmer med rabatt, för 697 kr inkl frakt
    Det var billigt! Kollade på polisstationen pga att sonen önskar sig den i julklapp, men jag valde att köpa technic lego som han också hade på listan.
  • Zezzan
    Skit i det du skrev 2012-10-02 20:55:17 följande:
    Men det fanns andra, men just dessa var felköp :/
    Oki. får se upp så jag ej råkar köra dem då
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Havsjungfrun

Någon som vet vad Lego-julkalendrarna Lego city och Lego friends kostar?