jaså, är du helt säker? täcket borde väl vara lite mindre än påslakanet? det vi köpte där nere är nämligen också 100x130cm, medan örngottet är 55x35cm..
Halloj! Försöker sitta och kika bakåt men hittar ingen liknande fråga eller svar...
Jag har köpt en spjälsäng från IKEA precis och hade kvar gamla madrassen från sonen men de har ju bytt mått kom jag ju på! Finns det madrasser och bäddmadrasser till spjälsäng på Gekås som passar ikeas sängmått? Har de dra på lakan också?
Hade varit skönt att fixa allting på en tripp till Gekås
livet från ljusa sidan skrev 2010-02-28 15:51:46 följande:
Halloj! Försöker sitta och kika bakåt men hittar ingen liknande fråga eller svar... Jag har köpt en spjälsäng från IKEA precis och hade kvar gamla madrassen från sonen men de har ju bytt mått kom jag ju på! Finns det madrasser och bäddmadrasser till spjälsäng på Gekås som passar ikeas sängmått? Har de dra på lakan också? Hade varit skönt att fixa allting på en tripp till Gekås
fast just sånna saker är inte mycket billigare än ikea.. vissa saker till och med dyrare på ullared... så skalll du inte handla något annat så kanske du inte känar på att åka dit beroende på hur långt du har att åka...
fast just sånna saker är inte mycket billigare än ikea.. vissa saker till och med dyrare på ullared... så skalll du inte handla något annat så kanske du inte känar på att åka dit beroende på hur långt du har att åka...
jaså, är du helt säker? täcket borde väl vara lite mindre än påslakanet? det vi köpte där nere är nämligen också 100x130cm, medan örngottet är 55x35cm..
Japp helt säker. köpte nämligen dom två själv=) Har inte provat med påslakanet ja köpte än men tror inte det kommer bli några problem.