• Shoppingtokig

Gekås vol 14

September09 skrev 2010-02-23 17:55:05 följande:
    Hoj hoj! Nån som köpt åkpåsen? Såg att någon hade bild i sin blogg...den för 229:- Är den nåt att ha tror ni? Finns den i andra färger? Går det att ta loss överdelen? Finns hål för sele?
    Vi har haft den åkpåsen hela vintern (har den fortfarande i vagnen) och tycker den är kanon, mkt prisvärd!!!
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • CA81

Ska dit på tisdag och inhandla det sista till bebis samt lite kläder till mig själv.

• Hannajo
    jojojojojo skrev 2010-02-25 17:58:29 följande:
    finngerfärg finns vet jag... köpte ett sett med flaskfärg till bonusen för ett års sen när jag va där, med vanliga färger å penslar å kavlar som man målade på så blev det mönster...
    Tack!
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Scaniamamma
    Amelica skrev 2010-02-23 17:44:37 följande:
    Ä det någon som vet om det finns termobyxor på Gekås i strl 134? Någon som i så fall vet pris och kanske har en bild?
    Dom hade mycket thermobyxor och jackor igår. kollade inte pris tyvärr. Letade själv overall i 128 och det fanns inte.
  • Scaniamamma

Var till ullared igår. Var till och med först på parkeringe :), Snacka om att man kunde spendert i stort sett hur mycket pengar som helst.
    Handlade spjälskydd, amningskudde, bodysar,påslakan, örngott, täcke, kudde, våtservetter och massa annat till bebis och oss själva. 110varor 3452kr=)

• Scaniamamma
    evani skrev 2010-02-25 19:01:03 följande:
    det finns några kundvagnar i kundtjänsten med babysits i.
    Det fanns någon tror ja jag såg igår.
  • Scaniamamma
    Lisa1976 skrev 2010-02-24 14:22:41 följande:
    herregud vad jag ör sugen på att åka till Ullared. Kollar man på bloggen finns det ju så mycket grejer man vill ha!!! Kolla bara dom fina skyltarna med ord som finns nu. Vad kostar dom? Varför står det inte priser i bloggen, det är ju värdelöst!häpp
    dom små med LOve och Lycka kostade 39.95
    Sov gott och fåga dagen 49.95
    Carpe diem och välkommen 79.95
  • stoltmamma87

bakverk i tyg ngn som vet om det finns?

Svar på tråden Gekås vol 14