• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Har nästan tappat tråden sen man fick barn i sept
    Innan va man inne o läste och gav prisuppgifter flera ggr/dagen!
    Nu undrar jag om någon har koll på om tripp trapp stol finns på Gekås?
    En kompis köpte nämligen en där för 400kr för ca två år sen...
    och tillomed på Blocket är begagnade dyrare!

• AAEV
    Mamma till Rasmus skrev 2010-03-01 12:47:12 följande:
    Vilka mer färger finns dom i? Verkligen kanonfin till ett kanonpris!!
    Ingen aning faktiskt, det var mamma som köpte den till oss :)
  • Kaerleksbarn
    September09 skrev 2010-02-23 17:55:05 följande:
    Hoj hoj! Nån som köpt åkpåsen? Såg att någon hade bild i sin blogg...den för 229:- Är den nåt att ha tror ni? Finns den i andra färger? Går det att ta loss överdelen? Finns hål för sele?
    Köpte en beige i augusti inför kommande bebis.
    Användt den nu sen september och vi är supernöjda!
    Snart dags att ta bort mjukliften o då är det perfekt att det är hål för selen
  • AochJsMamma
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-01 12:58:42 följande:
    Har nästan tappat tråden sen man fick barn i sept Innan va man inne o läste och gav prisuppgifter flera ggr/dagen!Nu undrar jag om någon har koll på om tripp trapp stol finns på Gekås?En kompis köpte nämligen en där för 400kr för ca två år sen...och tillomed på Blocket är begagnade dyrare!
    de har inte de riktiga trip trap stolarn afrån stokke, utan en snarlik. Jätetsnygg. Såg att den fanns i vitt iallafall, tror den kostade 499 kr.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • The Bumblebee

Å den här tråden hade jag ju tappat bort!

Så här inför våren undrar jag hur Gekås fleecefodrade regnställ är i kvalité? Behöver till båda sönerna (strl. 110-116-120 nånting). Finns det i de storlekarna?

Thermotights har jag hört talas om, hur ser de ut? Vilket material?

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥Elmer♥Lovis♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Wallmo
    The Bumblebee skrev 2010-03-01 14:30:47 följande:
    Å den här tråden hade jag ju tappat bort! Så här inför våren undrar jag hur Gekås fleecefodrade regnställ är i kvalité? Behöver till båda sönerna (strl. 110-116-120 nånting). Finns det i de storlekarna? Thermotights har jag hört talas om, hur ser de ut? Vilket material?
    Jag har köpt fleecefodrade regnställ i två omgångar på Gekås. De har verkligen varit super! Perfekta dagsikläder.
  • The Bumblebee
    Wallmo skrev 2010-03-01 14:34:43 följande:
    Jag har köpt fleecefodrade regnställ i två omgångar på Gekås. De har verkligen varit super! Perfekta dagsikläder.
    Har du provat till lite äldre (aktiva som 17) barn oxå? Kan absolut tänka mig att vad som helst hade funkat när barnen var 1-2-3 år, men nu måste kläderna tåla en del slitage.
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?. ♥Aron♥Elmer♥Lovis♥ .?:*¨¨*:?.♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
Svar på tråden Gekås vol 14