• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Hulda09

Lena J89; Piratskeppet från Pippi kostar 399:- på Gekås och figurerna låg på 15:- mindre än i Sthlm iaf.

• MeeWe

hej,

vet någon om det finns skaljackor i stl 74 på gekås?

tack   

• prickigkatt

Är det någon veckodag det är mer folk på Gekås? Naturligtvis helgen, men jag tänkte om det tex är bättre att åka en tisdag istället för en onsdag? Är det mycket bussar någon särskild vardag?

• winters
    MeeWe skrev 2013-03-21 19:18:09 följande:
    hej,

vet någon om det finns skaljackor i stl 74 på gekås?

tack   

det finns en del på pops outlet på Freeport i Kungsbacka annars om du har nära dit, 200 kr.
    Oscar 091001 ♥ Elin 121118
  • Viktoria123

Jag tänker så att butiken töms mer på helgen och det är bättre att vänta någon dag så de kan fylla på med leveranser, tänker jag fel? :)

• Alis

Någon som vet om tripptrapp-stolen fortfarande finns och vad den kostar? Är det BabyDan?

• partouze

Är det mycket folk på söndagar innan löning? Tänkte åka själv med dottern imorgon. Är det någon speciell tid ni rekommenderar ? Jag bor i Göteborg så har rätt nära :)

• Camilla D

Jag var där idag och det var rätt mycket folk (om du inte är van vid att åka dit på sommaren när det är som värst, jämför vi med et var det inte så farligt ) men parkeringen var typ full.