• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Yarrow
    NovemberApril skrev 2013-03-23 22:11:29 följande:
    Någon som har koll på Babysitters där? Och som vet om dem har lite olika modeller?
    Ja, de har olika modeller i alla möjliga prisklasser!
  • DeniZeus

Viktoria123- det fylls på varor hela helgen. Spelar ingen roll om det är vardag eller helg. Vi brukar vara där fredag-söndag. Det som inte finns på fredag finns på lördag. Nya varor tillkommer oavsett dag.
    Det är mer folk på lördagar men dom är grymma på att hålla hyllorna fulla.
    Kan man åka vardag så är det mindre folk såklart (mindre busslass).

• NovemberApril

Tack Yarrow!

Vi var där i början av Februari men efter att ha betat av klädesavdelningarna var jag rent slut i kroppen så när vi kom till barnavdelningen scannade jag bara snabbt igenom sånt som jag såg ut att behöva och därefter ville jag bara hem så då gick vi mot kassorna.

Nu ska vi dit i veckan och jag är lite sugen på heminredning bland annat och en babysitter så jag hoppas att jag hittar det jag söker efter

• Happiest

Hur tror ni det är att åka dit helgen vecka 26. Är väl innan industri semestern men kanske är sjukt mycket folk ändå?

• Yarrow
    NovemberApril skrev 2013-03-24 14:37:39 följande:
    Tack Yarrow!

Vi var där i början av Februari men efter att ha betat av klädesavdelningarna var jag rent slut i kroppen så när vi kom till barnavdelningen scannade jag bara snabbt igenom sånt som jag såg ut att behöva och därefter ville jag bara hem så då gick vi mot kassorna.

Nu ska vi dit i veckan och jag är lite sugen på heminredning bland annat och en babysitter så jag hoppas att jag hittar det jag söker efter
    Sist jag var där var jag gravid i vecka 26, gjorde klädavdelningen först, sen tog vi en timmes "rast" i restrangavdelningen och sen direkt på bebisavdelningen :) Var en bra strategi det med men fungerar väl bäst om det inte är så mycket folk och man får lite lugn och ro i resturangen :)

• NovemberApril

Yarrow: Det blir ungefär så denna gången, allt blir lugnt och stillsamt. Är gravid i vecka 35 (36 på tors) så inget stress

• NovemberApril

Jag var där igår, räknas väl som påsken? Massa folk men inga köer in och sen hade man väl 1-2 framför sig i kön ut :)