• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • MammaMilla82

Var där idag,, SUCK va folk..
    Massa folk redan från början kl08

Fick sen stå 20min ut i kö runt 10:30tiden... helt SJUKT hehe 

• JPT
    MissNora skrev 2013-03-28 15:30:24 följande:
    Någon som har varit där under Påsken? Funderar på att åka dit imorgon nämligen.
    Jag var där på självaste påskafton förra året och det var oväntat mycket folk. Inte så att det var köer in i varuhuset, men man var inte direkt ensam Glad
  • Emy88
    MammaMilla82 skrev 2013-03-28 17:55:39 följande:
    Var där idag,, SUCK va folk..
    Massa folk redan från början kl08

Fick sen stå 20min ut i kö runt 10:30tiden... helt SJUKT hehe 
    Jag var också där idag på förmiddagen (08.00-12.00) men jag tyckte att det var lugnt och rätt lite folk. Det har aldrig varit så lite folk förut när jag har varit där. Vi stod i kö i max 1 min, du kanske hade otur.                                           
  • LuPeRo

Vi var där på påskdagen förra året och då var där en hel del folk, men inte överdrivet Vi ska dit på söndag och då hoppas vi att det är som förra året! Men jag har en snabb fråga till er "kunniga"

Vilka barnkök har dom på Gekås? Och vet ni vad dom kostar? Jag kollade i pristråden men hittade inget där om det. Vi skulle gärna vilja ha Micki köket men dom kanske inte har det på Gekås mer Obestämd

• CamillaLukasLudwigMagnus
    LuPeRo skrev 2013-03-28 22:11:08 följande:
    Vi var där på påskdagen förra året och då var där en hel del folk, men inte överdrivet Vi ska dit på söndag och då hoppas vi att det är som förra året! Men jag har en snabb fråga till er "kunniga"

Vilka barnkök har dom på Gekås? Och vet ni vad dom kostar? Jag kollade i pristråden men hittade inget där om det. Vi skulle gärna vilja ha Micki köket men dom kanske inte har det på Gekås mer Obestämd

Tar oss oxå en tur på söndag!
  • CamillaLukasLudwigMagnus
    marcitron skrev 2013-03-28 23:53:05 följande:
    Har bokat en busstur till ullared på onsdag den 3/4, tror ni det är mycket folk då?

Vissa delar av landet har ju påsklov, men funkar säkert fint!