• Josssa9o

Gekås vol 14

Någon som vet om dem
    Har trumset barn och vaddet kostar?

• wildlife
    Solstråle00001 skrev 2013-10-10 12:20:57 följande:
    Finns det smurfar och smurfhus?

Ja det finns, vet dock inte pris.
  • Bippa
    Minttu skrev 2013-10-06 09:37:26 följande:
    Vi var där runt 9. Lego kalendern kostade 179:- och bamse kalendern 149:- :)
    bamse kalender vad är det?

• MissKaos

Kokbok för croq pot?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • fenomena88

Är det någon som vet om det finns vattentåliga hörlurar som man fäster bakom öronen? Och vad de kostar isf? Vill ha ett par till när jag springer.
    Imorgon åker vi hemifrån kl 4.00, för att hinna till öppning och förhoppningsvis slippa köer! ð???

• amalie79

Hej!

Vet någon pris på lättviktstäckjackorna som var i bloggen häromdagen, även täckkjolarna är intressanta.
    Både till barn och dam skulle jag vilja veta?

Någon kanske även vet om det finns mkt spel till Wii U??     

• Minttu
    Bippa skrev 2013-10-10 19:53:08 följande:

Det finns många olika adventskalendrar, lego, lego friends, Mimmi, Disney prinsessorna, bamse.. De var de jag kom ihåg :)
  • amalie79
    Bippa skrev 2013-10-10 19:53:08 följande:

Kollade på den på Ica maxi häromdagen... Det är lite prylar med Bamse och hans vänner men verkar mest vara förbrukningsmaterial så att säga, klistermärken och så... Hade hellre satsat på lego om sånt intresse finns
  • Jossehaugen
    amalie79 skrev 2013-10-11 07:37:13 följande:
    Hej!

Vet någon pris på lättviktstäckjackorna som var i bloggen häromdagen, även täckkjolarna är intressanta.
    Både till barn och dam skulle jag vilja veta?

Någon kanske även vet om det finns mkt spel till Wii U??     
    Jag köpte en lättviktstäckjacka när jag var på Ullared. Jag betalade 199:- för den,