• sholof

Gekås vol 14

lilla fru snigel skrev 2013-10-14 22:20:25 följande:
    Jag var där i helgen. På lördagen (resdag 35 mil) kom vi dit vid 11-tiden och då var det en lång ringlande kö. Någon sa att det var minst 3 timmars väntetid på att komma in. Vi gav upp direkt och åkte ut på söndagen till 7.35, 25 min innan de öppnade. Lång kö då med men vi kom in direkt.

Vi kom dit kl 10 i lördags, då hade de precis börjat skapa kön. för oss tog det strax över 1 timme att komma in. Kl 9:30 var det ingen kö och man kunde gå rakt in... :)
    ♥Världens bästa Max 28/3-07♥♥Världens underbaraste Felix 11/12-08♥
  • MissKaos

Ja och ffa på lördagar!

Hampe81 skrev 2013-10-14 22:22:45 följande:
    Är det så många arbetslösa som inte har bättre för sig än att åka till Sveriges största WT-ställe?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • tinis77

Någon som vet hur det brukar vara med folk i december? Jag ska dit den elfte, en onsdag. Funderar på om vi ska åka tidigt hemifrån och vara där när det öppnar, eller om det är bättre att komma något senare..

• Ezereht
    tinis77 skrev 2013-10-15 10:57:06 följande:
    Någon som vet hur det brukar vara med folk i december? Jag ska dit den elfte, en onsdag. Funderar på om vi ska åka tidigt hemifrån och vara där när det öppnar, eller om det är bättre att komma något senare..

Förra året id ecember var det kö in sen efter 12 tiden kunde dem som kom gå in direkt.. Mycket folk är det och speciellt vid barnavdelningen
    http://minbebis.com/blogg/ezereht/ <---- min blogg
  • tinis77

Var det mycket folk även mitt i veckan? Kanske bättre att åka lire senare då, har ingen lust att frysa ihjäl i kön.. ð???

• Zezzan
    lilla fru snigel skrev 2013-10-14 22:20:25 följande:
    Jag var där i helgen. På lördagen (resdag 35 mil) kom vi dit vid 11-tiden och då var det en lång ringlande kö. Någon sa att det var minst 3 timmars väntetid på att komma in. Vi gav upp direkt och åkte ut på söndagen till 7.35, 25 min innan de öppnade. Lång kö då med men vi kom in direkt.
    Stod i kö 10.30-12 i lördags. 
    I söndags kom vi 8.10 och stod i kö ca 5-10 min innan vi var inne 
  • Fiapolis
    wildlife skrev 2013-10-15 17:25:02 följande:
    Någon som har snabbt svar? Hur mkt kostar plus plus?

Ett 20 pack kostar 30:-
  • Zezzan

Jag såg bara småpaket av vanliga olusplus. De där fyrkantiga lite större förpackningarna såg jag bara i stora plusplus. Men jag kollade inte super noga då jag ej skulleköpa det

• Josssa9o

Någon som har Ullareds shoppingkort och jag har en fråga.. jag ansökte idag och direkt efteråt dök det upp en ruta att det beviljat " Din ansökan om ullaredskortet är beviljat ta med dig legitimation till Gekås kundtjänst för signering av det kontoavtal som väntar på dig vid kundtjänsten. Du kan göra ditt första inköp redan samma dag. mer information följer i mejlet som vi sänt dig" Betyder detta att jag har fått kortet eller ska jag få ett mejl från handelsbanken?

Leo 121020 <3