• wictoria

Gekås vol 14

Vi ska till Gekås nästa lördag, löningshelg=kaos antar jagSkrattande Planen är att vara där till åtta, någon som vet om man kommer in relativt snabbt då eller är det kö ut till vägen typ?

• MissKaos

Ok med folk idag. Tilltog undrr dagen men vi gjorde barn/baby först. Inga rolig amningskläder. Nappar nsppflador tvättlappar i mängder iaf! Alla spiderman tröjor slut i sonrnd strl med planes helt slut. Babykläder finns massa fint nu. Samma med filtar gosedjur etc

Kvitto 5000 kr.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • angeni

Vi ska till Gekås den 16 så hoppas hitta någon form av pyssel, ej måla och pussel till grabbar. Finns det?

• MissKaos

Magneter att sätta ihop geomag finns olika pkt. Plus finns. Finns säkert mer men detta ligger gömt här i väntan på jul..

angeni skrev 2013-10-17 22:01:12 följande:
    Vi ska till Gekås den 16 så hoppas hitta någon form av pyssel, ej måla och pussel till grabbar. Finns det?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Poledra

Hej! Är det någon som vet om det finns sparkcyklar på gekås? Och ev pris i så fall?

• Tigra79

Är det mycket folk på gekås just nu. Tänkte åka på mån el tis veckan som kommer, tänkte att det skulle vara lugnaste dagarna i veckan, eller? Har en kompis som var där förra måndagen som säger att det var hysteriskt mycket folk (hon är en van gekås-besökare). Blir lite tveksam till om jag ska åka nu...

http://tigrasfoton.blogspot.com/
  • Sandtrollet
    tinis77 skrev 2013-10-17 09:30:19 följande:
    Playmobil piratskepp, någon som vet om det finns?

Ja där fanns ett stort skepp idag för 599:- tror jag det kostade
    ★ Alexzander 040926 ★
  • Millan83
    Tigra79 skrev 2013-10-19 19:35:21 följande:
    Är det mycket folk på gekås just nu. Tänkte åka på mån el tis veckan som kommer, tänkte att det skulle vara lugnaste dagarna i veckan, eller? Har en kompis som var där förra måndagen som säger att det var hysteriskt mycket folk (hon är en van gekås-besökare). Blir lite tveksam till om jag ska åka nu...  
    tigrasfoton.blogspot.com/

Uj uj. Låter jobbigt! Jag åker dit på måndag.
  • Bippa

Var där idag kom in redan halv 7 lugnt i någon timma vid 11 var det ca 1,5 tim in skulle jag tro. Kände dock aldrig att det blev jobbigt.

Undrar en sak sökte surfplattestöd till köksskåp och fick reda på att de var slut men glömde fråga vad de kostar. Hittar samma på clas olsson för 299 kr. Någon som vet vad de tog på gekås?