• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Bambusa

åh nej varför kollade jag bloggen.. sambon skulle ju bara haft en gädda, å vilket bra pris....  han som är så fiskesugen men inte kunnat kommit ut nå med båten för ja lega på sjukhus och nu har vi en bebis (som kom för tidigt) pluss en 5åring som inte sover..  visste att ja inte skulle kikat redan, ska ev åka i september..

• Radhuspinglan

Jag har aldrig varit på Gekås. Jag är dock nyfiken på om det verkligen ÄR så billigt där, som alla säger? Jag är väl isf mest intresserad av kläder; barnkläder, samt damtoppar och skor. Är sådant billigt där? Säljer de böcker? Är böcker billigare där? Filmer?

• MissKaos

Ja, ja och ja! Skor finns på skobo utanför.

Radhuspinglan skrev 2014-05-23 19:47:07 följande:
    Jag har aldrig varit på Gekås. Jag är dock nyfiken på om det verkligen ÄR så billigt där, som alla säger? Jag är väl isf mest intresserad av kläder; barnkläder, samt damtoppar och skor. Är sådant billigt där? Säljer de böcker? Är böcker billigare där? Filmer?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Radhuspinglan
    MissKaos skrev 2014-05-23 19:59:36 följande:
    Ja, ja och ja! Skor finns på skobo utanför.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Okej, och allt är billigare där, menar du? Hur pass mycket billigare är det?
  • MissKaos

Olika. Omöjligt svara på. Barnkläder tx fodrat regnställ tror jag jag gav ca 280kr för..barn jeans 120. Strumpor/underbyxor brukaran spara på att köpa där. Sloggi trosor till mig ca 80kr tror jag. Topeco strumpor 20.

Jag köper handkräm mm där. Leksaker ca 40% billigare i snitt vissa mindre än 1/2priset.

Böcker finns har inte koll på pris.

filmer finns med. Dom har typ Allt..

Radhuspinglan skrev 2014-05-23 20:08:07 följande:

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Olika. Omöjligt svara på. Barnkläder tx fodrat regnställ tror jag jag gav ca 280kr för..barn jeans 120. Strumpor/underbyxor brukaran spara på att köpa där. Sloggi trosor till mig ca 80kr tror jag. Topeco strumpor 20.

Jag köper handkräm mm där. Leksaker ca 40% billigare i snitt vissa mindre än 1/2priset.

Böcker finns har inte koll på pris.

filmer finns med. Dom har typ Allt..

• Radhuspinglan
    MissKaos skrev 2014-05-23 22:27:29 följande:
    Olika. Omöjligt svara på. Barnkläder tx fodrat regnställ tror jag jag gav ca 280kr för..barn jeans 120. Strumpor/underbyxor brukaran spara på att köpa där. Sloggi trosor till mig ca 80kr tror jag. Topeco strumpor 20. Jag köper handkräm mm där. Leksaker ca 40% billigare i snitt vissa mindre än 1/2priset. Böcker finns har inte koll på pris. filmer finns med. Dom har typ Allt..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Tack snälla du för svar! :)
  • Line85

Jag köpte barnkläder från 19kr, linnen mest.

T-shirts finns som kostar 29kr, tights 39-59kr, jättefina koftor för 79-129:-

Så visst är det billigt
  • Radhuspinglan
    Line85 skrev 2014-05-24 06:33:19 följande:
    Jag köpte barnkläder från 19kr, linnen mest. T-shirts finns som kostar 29kr, tights 39-59kr, jättefina koftor för 79-129:- Så visst är det billigt

Woho! Guess who's going to ULLARED this summer!? Tack för svar! Det kliar redan i plånkan! ;)