• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • obelix

Är det någon som har bilder på sommarkläder till tjej i 128,134. & kille 140,146?

• Ireth81
    Jockelina skrev 2014-05-24 23:33:16 följande:

Någon som vet priset på Fischer price nallen med kroppsdelar?

den som sitter har jag för mig kosta 249kr men är inte helt säker
  • Jockelina

Någon som vet om det finna kundvagnar med en sits för bebisar som inte ännu kan sitta ännu?

• Bambusa

Vid utgången finns dom.. fråga en väktare.. dom står ofta vid ingången med... dom ser rätt hårda ut så ja kommer ha med en filt iaf att lägga under min lilla..

Jockelina skrev 2014-06-02 22:22:14 följande:
    Någon som vet om det finna kundvagnar med en sits för bebisar som inte ännu kan sitta ännu?

• Bellsam

Var iväg och shoppade i torsdags. Var knappt något folk där alls. Kändes lite konstigt att man nästan träffar på mer folk när man går in på Ica än när man är på Gekås. Men jag klagar inte :)

• MissKaos

Åhhhhh *avis*

Bellsam skrev 2014-06-07 11:02:38 följande:
    Var iväg och shoppade i torsdags. Var knappt något folk där alls. Kändes lite konstigt att man nästan träffar på mer folk när man går in på Ica än när man är på Gekås. Men jag klagar inte :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft