• Alvinsmor

Någon som vet om dom har syskonvagn där?

• Pikku85
    kalmar brud skrev 2010-04-18 10:39:24 följande:
    ingen som har koll på barnfilmer
    finns massor med filmer där nere.. har för mig att det även fanns barnfilmer
  • kalmar brud
    Pikku85 skrev 2010-04-18 10:55:37 följande:
    finns massor med filmer där nere.. har för mig att det även fanns barnfilmer
    Är priserna samma som i vanlig affär eller är dom billigare
  • Pikku85

det minns jag tyvärr inte, men tror nog att dom är något billigare där. köpte spel till wii sist och det var billigare så då borde nog filmerna oxå vara det:)

• Kaerleksbarn
    GossarnasMor skrev 2010-04-18 09:51:08 följande:
    Planerar en resa i slutet av Juni typ. Då tänkte vi hyra en stuga för att kunna shoppa loss rejält. Det ska då handlas en del av julklappar, födelsepakt till barnen och även inför vår kommande utlandsresa i augusti. Så någon som vet om de har något av följande samt vad det kan kosta: * Resväskor i hårdplast gärna med hjul och handtag. * Badbyxor /dräkt till 1½ åring på ca 13kg, de där som fångar upp olyckor och så.  * Bra resvagn, typ paraplyvagn eller liknande  * Små barn kabinväskor * Reflexvästar till barn Hmm..hade massa mer men tror nog de har det
    Hårda resväskor hade de i bloggen tidigare i veckan eller om det va förra
    Badbyxor/baddräkt vet jag finns och två olika sorters "resvagnar" för 199kr o 529kr vad jag förstått det som...
  • UnDeuxTrois
    kalmar brud skrev 2010-04-18 11:02:34 följande:
    Filmerna är lite billigare och det finns både "gamla" för typ 49 kr och nyare (de ligger typ 10-20 kr under normala affärer, har inte riktigt pejl på det eftersom jag sällan köper nyutkomna filmer).
  • GossarnasMor
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-18 11:43:16 följande:
    Hårda resväskor hade de i bloggen tidigare i veckan eller om det va förra Badbyxor/baddräkt vet jag finns och två olika sorters "resvagnar" för 199kr o 529kr vad jag förstått det som...
    Härligt! Tack snälla, ska kika in i deras blogg
  • Dundermamman
    kalmar brud skrev 2010-04-18 11:02:34 följande:
    Kollade lite på barnfilmer igår och de hade ett helt bord med "äldre" filmer för 29,95 (typ "bananer i pyjamas" och liknande).... nyare filmer kostade mellan 79,95-149:-...
    *Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Kaerleksbarn
    GossarnasMor skrev 2010-04-18 12:17:05 följande:
    Härligt! Tack snälla, ska kika in i deras blogg
    Suttit o bläddrat ett bra tag i bloggen nu, visste jag sett de hårda resväskorna någonstans men kunde inte minnas när.. men nu hittade jag dem, 15mars
Svar på tråden Gekås vol 14