• Elins mamma 2010

Gekås vol 14

Pikku85 skrev 2010-04-17 20:45:11 följande:
    hejsan! läste tidigare i den här tråden om att bebiskläderna inte var så jätte bra och någon hade skrivit om de olika märkena..vilket av deras märken är bra och mindre bra?
    märket med giraffen ska tydligen vara jättebra, men märket med en nalle är tydligen dåligt, kläderna tappar formen. Några sidor bakåt i tråden står det mer om detta :)
    BF 100904 - Längtar!
  • Ruso
    Elins mamma 2010 skrev 2010-04-17 20:47:32 följande:
    märket med giraffen ska tydligen vara jättebra, men märket med en nalle är tydligen dåligt, kläderna tappar formen. Några sidor bakåt i tråden står det mer om detta :)
    Fast, jag vill nog mer säga att det är ojämn kvalite på nallemärket, har även köpt bodysar med nallarna som har hållt både form och färg och inte noppat sig. Hittar man en jättesnygg så skulle jag nog ändå chansa till det priset, om man har i bakhuvudet att de _kan_ tappa form...

Allt om allt är jag väldigt nöjd med babykläderna på Gekås, har köpt massor till de senaste 3 barnen!
  • Dundermamman

Jaha, då är man slut efter en heldag i Ullared...jättemycket folk, dock ingen kö när vi kom dit kl 8,45.
    Mycket trångt vid damkläderna och rengöring/livsmedel, annars framkomligt. 
    Gick ut första gången från GeKås kl.12,30 och då var det 3-4 personer framför i kassakön...helt okej! Fick stämpel vid utgången...

När vi gick mot parkeringen mötte vi det "berömda" skåneparet Rose-Marie & Kjell med döttrar från tv-såpan ...dock utan kundvagn{#lang_emotions_undecided}...

Stämpeln behövdes inte användas när i gick in igen vid 14,15-tiden...ingen kö och lugnt och framkomligt överallt, däremot längre köer i kassorna!

*Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • ramone1
    Dundermamman skrev 2010-04-17 22:28:40 följande:
    Jaha, då är man slut efter en heldag i Ullared...jättemycket folk, dock ingen kö när vi kom dit kl 8,45. Mycket trångt vid damkläderna och rengöring/livsmedel, annars framkomligt.  Gick ut första gången från GeKås kl.12,30 och då var det 3-4 personer framför i kassakön...helt okej! Fick stämpel vid utgången... När vi gick mot parkeringen mötte vi det "berömda" skåneparet Rose-Marie & Kjell med döttrar från tv-såpan ...dock utan kundvagn... Stämpeln behövdes inte användas när i gick in igen vid 14,15-tiden...ingen kö och lugnt och framkomligt överallt, däremot längre köer i kassorna!
    fan gö dom där nu, är ju där bara en gång om året haha, hon glömde väl köpa nåt i somras hahaha
  • PeGw

Hej! Någon som varit på Gekås nyligen och vet om dom säljer vagnar där? Vilket märke isf!? Säljer dom syskonvagnar också?

• Elins mamma 2010
    Dundermamman skrev 2010-04-17 22:28:40 följande:
    Jaha, då är man slut efter en heldag i Ullared...jättemycket folk, dock ingen kö när vi kom dit kl 8,45.Mycket trångt vid damkläderna och rengöring/livsmedel, annars framkomligt. Gick ut första gången från GeKås kl.12,30 och då var det 3-4 personer framför i kassakön...helt okej! Fick stämpel vid utgången...När vi gick mot parkeringen mötte vi det "berömda" skåneparet Rose-Marie & Kjell med döttrar från tv-såpan ...dock utan kundvagn...Stämpeln behövdes inte användas när i gick in igen vid 14,15-tiden...ingen kö och lugnt och framkomligt överallt, däremot längre köer i kassorna!
    Rose-Marie får gärna besöka tråden, hon vet säkert vad som finns och var på Gekås! :)
    BF 100904 - Längtar!
  • Joona
    ProosAnna skrev 2010-04-17 20:38:50 följande:
    Lovade att skriva in priset på flytvästar: 229:- om jag inte missminner mig... Köpte aldrig själv, mamma sa hon hade en hemma =)
    Har någon lust att bekräfta priset och kanske visa en bild? Tycker det låter lite dyrt för att vara ullared?
  • libero

I morgon är det Gekås som gäller ska bli så kul. Var brukar ni äta middag?
    Vi äter alltid i restaurangen mitt emot men det är ju lite så där skulle vara roligt att pröva något nytt. Någon som har något annat att rekommendera?

• AochJsMamma
    libero skrev 2010-04-18 07:45:56 följande:
    I morgon är det Gekås som gäller ska bli så kul. Var brukar ni äta middag?Vi äter alltid i restaurangen mitt emot men det är ju lite så där skulle vara roligt att pröva något nytt. Någon som har något annat att rekommendera?
    helr ärligt så har vi blivit så besvikna på alla ställen vi varit på runtomkring, så de senaste gångerna har vi ätit på Burger King. Inte superkul kanske, men då har vi iallafall inte varit missnöjda. Ett alternativ är att äta inne i Varberg, det har vi oxå gjort några ggr och det har alltid varit bra!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 14