• Theina

Wiiiieeee! Imorgon bär det av!!! *GLAD* Nu håller jag på att skriva färdigt mina långa listor
    ♥ Linnéa 081005 ♥
  • Ruso
    CA81 skrev 2010-04-16 12:14:41 följande:
    När jag var på GeKås så hade de inte större amningsbh än 100D, men de hade gott om amningslinnen och amningstoppar i alla storlekar. Jag blev väldigt besviken över att de inte hade större bh-storlekar, borde ju rimligtvis vara fler ammande eller gravida som har större än D-kupa.
    Ja, jag hade storlek 95H (!!!) när jag ammade sist, och hittade _en_ på babyaffären här. Inte lätt för oss storbröstade!

Skönt att inte amma längre, och dessutom gått ner i vikt, känner mig nästan som normal när jag kan köpa 85/90 D-E i BH
  • Ruso
    Theina skrev 2010-04-16 13:54:19 följande:
    Wiiiieeee! Imorgon bär det av!!! *GLAD* Nu håller jag på att skriva färdigt mina långa listor
    Kul!!
    Shoppa på nu då!
  • Annica1
    Bambusa skrev 2010-04-16 12:31:58 följande:
    jag köpte en sån till dottern när hon va mindre, tyckte den va ganska värdelös.. banan gick inte nå bra att äta, inte henner välmoget päron... köpte den på citygross, va billigare än barnenhus som tar 99kr... om dom inte har sån där badring med gren, så har jag en ny i obryten kartong över... har en öppnad med som ja kan knäppa kort på isf..  den ska ja ha till dottern i sommar hade ja tänkt.. 
    Va kosta den på Citygross? På babyland tar dom också 99 för den
  • Bambusa

kommer inte ihåg, men den var billigare iaf, var där igår, och ska nog inte dit förs slutet på nästa veckan igen.. men ja kan kolla nästa gång ja går in där iaf.. men gissar på 79-89kr

Annica1 skrev 2010-04-16 14:36:32 följande:
    Va kosta den på Citygross? På babyland tar dom också 99 för den
  • Annica1
    Bambusa skrev 2010-04-16 15:47:50 följande:
    kommer inte ihåg, men den var billigare iaf, var där igår, och ska nog inte dit förs slutet på nästa veckan igen.. men ja kan kolla nästa gång ja går in där iaf.. men gissar på 79-89kr
    Då hinner jag nog dit innan dig =) Men tack för tipset
  • UnDeuxTrois
    Jelijo skrev 2010-04-16 07:59:37 följande:
    Finns det amningskläder på gekås? Letar efter amningsbh ungefär 90E och amningströjor i storlek 46, gärna med "boob-öppning"
    Jag var på Gekås för ett par dagar sedan och köpte en svart enkel i den storleken (fanns även i vitt tror jag). Fanns upp till 95 E. Har tre likadana sådan behåar sedan tidigare, jättebra och sköna. Ger bra stöd och är ändå töjbara. Minns inte märket men det är ett "känt" märke.

Den med broderade blommor på är inte lika bra, tappar formen efter ett tag (har flera sådana med).
Svar på tråden Gekås vol 14