• Bippa

Gekås vol 14

Krabbolina skrev 2010-09-22 15:11:43 följande:
    jag tycker att bäbissaker för 6000 låter otroligt mycket, om det nu inte inkluderar vagn och säng.
    kläder till båda barnen sa 3000kr och bäbissaker ca 3000kr
    bäbissaker inkluderar typ babysitter, badbalja, ståbräda till vagn, vyssanlullklossar till spjälsäng, spjälsängsmobil, babyvakt m.m.

svårt att veta vad allt kostar och hur mycket man behöver.
  • Bippa
    SweetBaby skrev 2010-09-22 15:19:38 följande:
    Mina köp från i söndags finns nu att se i mitt galleri.

Tyckte det kändes väldigt utplockat i söndags, brukar det vara det på just söndagar?
    Det var också första gången jag fick med mig saker som det var fel på.

Köpte ett par mamma mys byxor. Det var gummiband där nere vid foten men på ett par byxor var det bara på ena.
    Sen köpte jag ett par vantar som var två höger vantar haha.
    Lämnade byxorna till svärmor och vantarna kan man ändå använda, men det kändes ändå lite surt.

Var också ute efter Protech finetex overallen till sonen men den hitta jag inte. Hoppas den jag köpte håller tätt nu bara.  
    jätte fina saker du köpt.
     vad kostade mammakläderna ca?

det mjuka gymet (masken) vad kostade den?
  • Bippa

undrar också om någon har en bild på spjälsängs mobil med musik? vad kostar den?

• Bippa

har en kul fundering.

ungefär för hur mycket brukar ni handla när ni åker till ullared?

vad brukar det bli mest av ?

• Bippa

jag ska dit lördag den 16:e och funderar lite på vilken tid man ska komma dit.
    vi har husbil så det kanske är bäst att vara där innan de öppnar. vad tror ni?

• Bippa

hur lång tid brukar det ta för er att handla?
    jag ska dit på lördag och kommer vid lunch hinner man handla det mesta på ca 3 timmar?
    ska handla bäbiskläder, barnkläder, bäbisprylar och leksaker.

• Bippa
    KattenJanson skrev 2010-10-07 16:12:46 följande:
    Tveksamt om tre timmar räcker när det är lördag och i oktober. Beror på hur effektiv du är ;) Jag skulle personligen behöva mer tid...
    ja bara om man kommer in direkt till typ lunch så hinner man nog . vi har nog räknat med någon timma på söndagen också.
  • Bippa
    Eivla skrev 2010-10-07 16:37:46 följande:
    Det beror på om du har tre timmar på dig att verkligen "handla", eller om du ska hinna ta dig in och dessutom köa och betala på de tre timmarna. Jag var där i lördags (rekorddagen någonsin i försäljning) för första gången. Hade fyra "effektiva" (gick knappt att ta sig fram med kundvagnen i många gångar) handlartimmar på mig (bortdraget kötid in och ut på totalt ca tre timmar), och just de där avdelningarna hann jag med då (plus lite annat, men inte mycket).
    tack för svaret..
     jag har nog tänk mig ca 3 tim att "handla" sedan ligger vi över och går in ett par timmar på söndagen också.
  • Bippa

brukar det under en "normal" lördag under hösten vara jätte lång kö vid lunch?

• Bippa
    Ladyn skrev 2010-10-07 18:16:56 följande:
    Vilken tid brukar i regel vara bäst att åka på en Lördag i oktober då?

Före 7, prick 7 eller senare?
    undrar jag också. men men. får ta det man hinner med helt enkelt. vi kan inte komma ner tidigare. har 35 mil så det tar ett tag..
Svar på tråden Gekås vol 14