• Bambusa

Gekås vol 14

PetraD skrev 2013-11-13 14:00:53 följande:
    Inte alls säker men borde det inte vara strax efter nyår typ när julsaker osv är bortplockade?! De brukar ju vara ute i god tid

okej, ja kikade lite bakåt i bloggen men hitta inte så mkt..   jo, jag vet att dom brukar vara ute i god tid.. nu ska ja fixa körkortet med så sambon slipper köra helt själv..   
  • Bambusa

nu var motellet bokat, ringde och hörde vilka rum som var på en gavel, då dottern har svårt å sova när de blir för mkt ljud.. va en trevlig tjej som talade om dom två lugnaste rummen, så ja bokade ena för 3nätter i februari.. hoppas ja hinner få körkort bara, varit dåligt med tider för å skriva nu.. vissa får åka 10mil för å skriva.. :S 

vi brukar åka över natten och sen gå inne på Gekås hela dagen, och sen ramla ihop i sängen på kvällen med dottern,... men när ja ska köra, dessutom gravid i 7e mån så vill ja åka på morgonen, men då kommer vi fram när de är stängt ist.. men säkrare å köra som ovan när de är ljust.. vi har ju ändå 63mil, så turas vi om.. och dottern sover inte i bilen längre så är nog bättre å starta på morgonen och hoppas vi sovit bra under natten.. 

fler som åker långt ?? 

• Bambusa

nån som har koll på barngrindarna i sortimentet?? ja vill ha en självstängande till lekrummet, hundarna går in dit och stjäl grejjer och förstör, kissar på mattan.. så de vore kanon med en självstängande eftersom dottern glömmer å stänga 5gånger om dan...

• Bambusa

ni som har döttrar i 5-6års åldern, vad leker dom med?? min dotter blir 5 nästa månad och har dockor och lite blandat sen förr, smurfar gillar hon, men har inte så mkt än.. men sen då, de blir både jul och 5års dag samma månad.. kläder har hon alldeles för mkt..

• Bambusa

ja, nån barbie har hon ju ja.. ja har ett hembyggt barbie hus i 3vån hos mina föräldrar ja har tänkt fixa till lite lätt och ge henne med, men är orolig för hennes kompisar är så våldsamma och har sönder allt, kan man ha dörr med lås på barbiehuset och låsa för dom man vet är oförsiktig?? är ju mina gamla saker som har hållit och ja vill gärna att dom håller ett tag till..

• Bambusa
    MissKaos skrev 2013-11-27 12:19:03 följande:
    Min son är lika gammal.
    Han fick en handhållen Spelkonsol från gekås, under 300kr. Jättekul! Och lego.

okej, vi har funderat på en surfplatta,då vi har gamla hedeliga mobiler, och inte vill ha henne i våran data, men har en gammal hon spelat lite gamla spel på.. men hon är inte såå intresserad..andras surfplattor har dock varit kul..
    till hösten skrev 2013-11-27 15:41:11 följande:
    Min femåring leker med my little pony och equestria girls, polly pocket, playmobil , rit- och pysselböcker, barbie, dockhus, bebisdockor, tågbanan och sitt kök :)
    köket har hon glömt bort, likaså tvättstugan sin, så funderar på att ta bort de iaf ett tag..  

hur skulle ni göra om vissa kompisar bara förstör saker hela tiden, och föräldrarna tycker de är normalt, men  era barn inte gör så, kan man lägga bort/låsa in saker som ens eget barn vill skydda då? för de är ju inte kul när andra förstör hela tiden.. och, nej hon gör inte så hos dom.. hon råkade ha sönder en grej hos kusinen en gång, men kompisarna gör de heela tiden.. river saker från väggarna tom.. men ändå vill hon leka med dom efter ett tag igen..
  • Bambusa
    MissKaos skrev 2013-11-28 13:11:59 följande:
    Starta en tråd om det?

jo, men tycker de mest är hysteriskt folk som vill spy galla på allt och alla som svarar på nya trådar, å här verkar alla vara normal, så då passade ja på.. haha..
  • Bambusa
    Maria4565 skrev 2013-11-30 01:59:12 följande:
    Hittar inga billiga Libero blöjor på Ullared. 

79kr däremot www.grossy.se/category.html/kampanjer 

citygross tar väl fortfarande bara 79kr om man handlar för 200? så var de när vi behövde köpa blöjor.. men de va bara pampers som funka för oss, libero läckte de rätt igenom varje gång..

finns de storlek 1 & 2 på Gekås?? newbaby?
  • Bambusa
    MissKaos skrev 2013-11-30 15:54:57 följande:
    From str 3 efter vad jag har hört. Tyvärr.. hadr varit min urdäkt för rn x-tra tur annsrs.

okej, ja de va synd.. vi åker ju inte förs februari, så hoppas på att dom hinner få in.. newbaby är bara bäst tycker ja..
  • Bambusa
    Abborren skrev 2013-12-12 22:17:43 följande:
    Någon som har koll på om det finns termobyxor för vuxna? Försökt googla men hittade bara att de har till barnnn

ja köpte förra året, dock lite tunnare, dom andas inte, men dom va billiga, och de va var jag var ute efter..  jag hade underställ under och frös inte i -10 iaf, och då bantade ja hårt så ja va fryssen..
Svar på tråden Gekås vol 14