Gekås vol 14
när är de sportlov?? vi har ju bokat motellrum den 9-12e februari, men blev nu orolig över lovet...
när är de sportlov?? vi har ju bokat motellrum den 9-12e februari, men blev nu orolig över lovet...
typiskt att de va sportlov i gbg då, men vi lär åka 7 elelr 8, och de verkar vara fler som har lov v8.. sambon jobbar 6skift och ja åker inte ensam, gravid och med en 5åring när ja nyss fått körkort... dom allra flest brukar vara trevliga inne på Gekås, just för alla förväntar sig trängsel kanske.. ja hatar å handla på stan i trängsel, men i Ullared går de så bra så.. sen ska vi ju sova 3nätter i motellrum med.. kommer vissligen på kvällen på söndagen, men de tar oss 8timmar å åka och ja vågar inte köra på natten, blir så trött då..
ja, de ska vara vid informationen man kan hämta en kundvagn med bebissäte, lika som de finns på dom flesta affärer.. dvs nästan som ett babyskydd, med 5punktssele..
hur var de nu igen, vet att nån här inne skulle åka gravid och hade foglossning, då prata vi om att hon kanske kunde låna en elskoter eller vad dom heter?? jag va på sjukhuset igår och får inte gå så mkt alls, föreliggande moderkaka.. då funderade ja på en sån, men vet inte om ja kvalificerar mig, de syns ju inte på mig, har lite foglossning med.. hade de inte varit för vi redan bokat så har vi skjutit upp resan bara.. de kanske blir till att avboka i slutändan ändå :S ska på nytt ultra om 3veckor, men den verkar vilja ligga där då den gjort de sen v12 iaf.. v 20 nu..
nån som har koll på vad babysitter med vibbration kostar? funderar på om ja ska köpa beg elelr i Ullared, de kliar i mig, vill handla till bebisen!! men är de bra pris i Ullared kan ja hålla mig.. haha..