• Bambusa

Gekås vol 14

Bambusa skrev 2014-01-04 23:24:05 följande:
    nån som har koll på vad babysitter med vibbration kostar? funderar på om ja ska köpa beg elelr i Ullared, de kliar i mig, vill handla till bebisen!! men är de bra pris i Ullared kan ja hålla mig.. haha..

ändrat mig, är en gungande sak ja vill ha, ibland kallas dom självgungande babysitter och ibland babygunga, för lite mer än ett år sen fanns de en, som är med i bloggen... men vet inte priset på den... nån som har koll???  dom går alltså på batteri..
  • Bambusa

nån som har koll på prematurkläder??   mams minsta bebisnapp 0-2mån??

smurfan nattlinne och  påslakan??  smurfans hus??

• Bambusa
    MissKaos skrev 2014-01-08 18:54:37 följande:
    Nappen har vi.
    Prematurkläder btukar dom hs något av.

okej, kanon.. tack!
  • Bambusa
    Trissan_76 skrev 2014-01-09 17:20:37 följande:
    Det finns nästan alltid inne, kostar oftast från 249 upp till 399.
    Finns ingenting med smurfarna Tyvärr..
    Prematurkläder brukar finnas litegrann från stl 40. Nappen tillhör bassortimentet och ska alltid finns, händer väl att de tar slut ibland ;)

Finns inga alls för tillfället. endast vanliga babysitters..

dom napparna ja menar är inte dom som säljs på vanliga ica mm, utan den mindre, den kom 2009, är för prematuer och nyfödda..   dom vanliga storlekarna 0-6mån och 6mån +  vet ja att dom haft innan, men var där för lite mer än 1år sen och då fanns inte mams mini napp..   länk till denna napp, som annars säljs på apotek och babybutiker bara..  http://www.mambaby.com/sv/om-produkterna/nappar/0-2-mnader/mam-start-1417-11099-sv.html

• Bambusa
    MissKaos skrev 2014-01-10 15:39:25 följande:
    Vi har en sån köpt på grkås. Dottern spottar och fräser åt den tyvärr

okej, va kul att dom finns där, då ska ja köpa ett gäng, har en kompis som väntar barn med...  min dotter kunde inte med 0-6mån napparna som nyfödd, hon fick kväljningar och den tryckte upp hennes lilla näsa (den var för stor helt enkelt, fast hon vägde 4kg)  nu har ja risk att föda för tidigt desutom.. så vill ha den lilla, även om ja kommer vänta nån vecka tills amningen känns stabil..
  • Bambusa
    MissKaos skrev 2014-01-14 18:35:42 följande:
    Min gör så med den lilla. Hon är överburen och 3v nu. 4kg vid födseln!

okej, ja vissa vill ju inte ha napp, min dotter lärde sig lite senare, för jag ansåg hon hade mer snuttbehov än amningen gav henne, för hon sov bra men ville snutta på nått, och ja ville inte att de skulle bli tummen.. elak som ja är.. hehe..  min vägde 4kg hon med.. men gick ner rätt mkt och sen tog de 3v innan hon kom upp till 4 igen.. var dock 3v tidig..  hoppas denna inte blir lika stor, men troligen kommer den tidigare med..
  • Bambusa
    4539 skrev 2014-01-19 20:03:32 följande:
    Bambusa var på gekås igår, dom hade såna nappar. Har bilder publicerar dom i bildtråden ikväll

okej, tack va snällt.. var på förlossningen för ett dygn sen men fick åka hem.. bara v 24 än.. så känns som vi får vara bered på en pyttebebis... 3v tills vi åker nu.. har kollat upp sjukhusen där redan, men resan är på 63mil, kuggade uppkörningen i fredags, men hinner prova en gång till, ja va tydligen inte tillräckligt miljövänlig i min körning..
  • Bambusa
    4539 skrev 2014-01-20 22:21:22 följande:
     Inte alls så billigt som man tror, köpte ett 3-pack 6+  MAM 44,95:- 
    Dom har fått in uv-dräkter och annat uv-material
    Nu har jag lagt ut bild. 0-2 M 29,95:- för 1 Napp

på apoteket (på nätet) kostar en 0-2m nappen 44kr, så de va ju bättre pris... Glad
  • Bambusa

tack för bilden!! förresten, hipp fruktpåsarna vet du vad dom kostade?? 5åringen älskar sånna som snabb mellis!

• Bambusa
    4539 skrev 2014-01-21 08:54:38 följande:
    Hipp 4-pack 19,95:- ;)

tack, va så trött, så ja missade att du skrev de i bildtråden, såg de när ja redan hade postat här..  nån som har koll på vad dom kostar på typ ica?
Svar på tråden Gekås vol 14