• Bambusa

Gekås vol 14

nu är stuga bokad, om 3veckor far vi!!!  nu ska ja bara leta hundvakt.. dottern får följa med Skrattande  hon är 21månader då, skulle ni hyrt spjälsäng eller funkar vanlig säng med ett "ramla ur skydd" ?? har ett sånt ligger, som inte tar nå plats i bilen om vi ska de med oss.. hemma sover hon i spjälsäng..

• Bambusa
    just a little skrev 2010-09-12 19:37:07 följande:
    Jag tror att det funkar med ett "ramla ur skydd" just för den sakens skull, att hon inte ska ramla ur...men sen är ju frågan om hon brukar vakna, då kanske ni får vara beredda på att hon går upp?! Bara mina funderingar
    ja, vi får se, är ju intee ävrre än att hon får ligga mellan oss i bäddsoffan.. eller att man går å hyr en spjälis till andra natten.. ska nog ha takräcket med oss ifall att, så då kanske vi tom kan ta med resesängen..  hon brukar mest gnälla om hon tappat nappen,  är väl på morgonen om hon vaknar först som hon klättrar över till oss annars.. kan ju lägga madrassen från överslafen på golvet ifall hon ramlar när hon klättrar på morgonen.. vissligen ingen tupp som vaknar 7, utan närmare 9-10.. så då kanske vi redan vaknat..  längtar så mkt nu, 3 veckor kvar...
  • Bambusa

ang vagnarna dom säljer, den som kallas kombi,men är en duo (vagn-nörd) går de att ha sittdelen mot sif eller är den endast framvänd?  alltså den som ska vara som brios

• Bambusa
    Smultronhjärta skrev 2010-09-15 22:44:51 följande:
    Viking vinterkängor-de jag kollade på var iofs i stl 26. Det kanske ökar med några kronor i större storlek?
    Kavatkängorna köpte jag eftersom jag inte kunde låta bli..sonen har Kuoma som säkerligen lär räcka i vinter men men
    vart köpte du kuoma nånstans? ja letar nämligen, men är snål.. haha..
  • Bambusa

ang amningsbhar, så har ja haft från kappahl och cubus, kappahls kostade 300-400kr nånting, och dom på cubus nånting på 90-100kr, cubus va mkt skönare!!  nästa gång ska ja pröva gekås med..

• Bambusa
    Guslageran skrev 2010-09-17 14:53:49 följande:
    Några av mina inköp i onsdags finns att titta på i mitt bildgalleri
    hur mkt kostar lammskinnen??
  • Bambusa
    Guslageran skrev 2010-09-17 19:17:22 följande:
    De långhåriga kostade 249 kr. Det fanns korthåriga med, men vet tyvärr inte om det var samma pris. Grå, beige och svart fanns det att välja bland
    åh, tack! ska dit om 3 veckor ungefär.. har vissligen två redan, men de går åt.. 2bilstolar och flera vagnar så.. hehe..
  • Bambusa
    wildlife skrev 2010-09-21 12:10:52 följande:
    En ny fråga Skrattande Finns det smådjurs burar? Sådana där helt i plast med bara galler i locket som man ska ha till möss.
    tror inte de, men du har ju ett grangården i handelshuset.. dom kan ju ha..
  • Bambusa

hej hej! ingen som vet om pick-a-boo overallerna kommit in igen?
    nån som har koll på priser på jeans till bebis och 2åringar? fleecefodrat regnställ, pris på d? 
    kollade pristråden,men hitta inte..

• Bambusa

nån som har koll på vattenpelare på pick-a-boo ?? dottern hade sin overall på sig idag, (tvättad en gång bara) och de va fuktigt igenom, hon satt i vagnen när de regnade,normal mkt, inte spöregn..  gick in i en affär, ut igen osv.. hade fleece under, så hon va inte blöt inpå huden, men ändå inte så skojj.. nästa gång blir de galonisar!!

Svar på tråden Gekås vol 14