• Bambusa

Gekås vol 14

4539 skrev 2014-01-21 15:40:58 följande:
    På Ica kostar dom väl 8-9kr tror jag

okej, kollade vanliga 6mån napparna på ica maxi idag, var 44kr även där.. de va lite synd, men så stora ska iaf inte ja handla än, vi ska tillbax i september sen å handla julklappar å sånt...  men de kanske inte går att köpa in mam så superbilligt..
  • Bambusa

nån som vet om de finns såna här gravidhalsband/bola nu??  ja köpte åt en kompis för 3år sen, nu skulle ja vilja ha en.. hittat på tradera, men vill hellre köpa på Gekås om de finns där... dom kallas ibland änglapingla med..

• Bambusa

okej, tack, får köpa på tradera.. tänkte ha den på batterigungan sen så bebis blir lugn och kan sova.. (hoppas jag iaf)

• Bambusa
    AnnelieW skrev 2014-02-02 13:40:17 följande:
    Någon som vet eller skulle vilja kolla vad dem tar för säkerhetsväst till ridning åt barn?

jag ska kika åt mig själv så ja kan kolla på barnstorlek med, men tar en vecka.. och om vi får surfplattan att funka på motellet... den är ny och ja är urusel på inställningar mm.. haha..
  • Bambusa
    AnnelieW skrev 2014-02-04 17:15:31 följande:
    Bambusa Tack dottern behöver en ny så jättegulligt om du vill titta hon vill helst ha en sån med dragkedja och många små partier om du vet vilken jag tänker på

har kollat lite i hööks katalog så ja tror ja vet.. min dotter har en med karborrband i sidorna och på axlarna, och den är rätt jobbig, men de är ju värt de, hon har redan ramlat av och provat den en gång..  ja har kass hållning och hoppas en sån väst kan hjälpa mig lite, behöver träna upp rygg och mage, men blir svårt för mig och prova då ja är rätt höggravid.. haha..
  • Bambusa

ja kommer kolla efter blöjor på måndag, funderar på göra en blöjtårta till en kompis som föder när som helst, då vill man gärna ha bra pris på blöjorna..

• Bambusa

Jag är på motellet nu, och blöjor har jag inte hittat. Såg inga rutchkanor alls.. tyvär inge mag} Gips nu heller...

• Bambusa

Jag har tittat idag, och de fsnns sånna med flers smårutor och drsgkedjs,var även karborbsnd vid dragkedjsn... dom kostade 599kr.. verksde dock lite prassligare på ytsn än den dottern har... jag provade en vuxel L som ja borde kunnat ha förutom över gravidmagen,men den var för liten över ryggen.. så prova är nog bra...

AnnelieW skrev 2014-02-04 17:15:31 följande:
    Bambusa Tack dottern behöver en ny så jättegulligt om du vill titta hon vill helst ha en sån med dragkedja och många små partier om du vet vilken jag tänker på

• Bambusa

Nu sitter jag och väntar på att gekås ska öppna, har haft svårt att sova på motellet... dotter är förkyld med...

• Bambusa

Så lite så... väldigt billiga påskägg med... 30cm stort för 30kr & 40 cm stora för 40kr.. köpte ett gäng mam mini nappar med, men var mest rosa och lila kvar... vi får troliigen en pojk...

Svar på tråden Gekås vol 14