• Pigelinen

Gekås vol 14

alberta77 skrev 2012-05-08 09:59:05 följande:
    Hej! Någon som vet vad det finns för husvagnsgrejer nu? Matta till förtältet o kanske nåt bord? Priser?

Var nere i feb någon gån o då fanns det både ock. kollade inga priser blev bara så förvånad att de redan hade grejorna då
  • Pigelinen

Jag köpte dessa jeans när jag var nere i mitten av maj, och jag ÄLSKAR dem.

Nu såg jag dessa blå i bloggen idag och undrar om någon har koll p åhur storleken är i förhållande till de rosa??? Tänkte om någon har ptestat bägge? Har en somkan köpa åt mig när hon åker men det är ju svårt med storlekarna..

• Pigelinen
    Grizabella skrev 2012-06-20 07:15:05 följande:
    Vet någon om det brukar vara mycket folk på Gekås första veckan i juli?
    Beror helt på vädret, är det fint väder = mindre med folk, dåligt väder = mer folk.

Någon som har koll på vilka symaskinsmärken GeKås har och pris?   
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2012-06-20 10:13:54 följande:
    Någon som har koll på vilka symaskinsmärken GeKås har och pris?   
    Puffar min fråga igen... någon som sett??? Undar även om utbudet på utelampor hur det ser ut just nu???
  • Pigelinen
    Minnie7 skrev 2012-07-16 08:44:26 följande:
    Myran: Jag köpte en av deras märke babyboom och den var värdelös så köp inte den! Såg fin ut men när barnet satt in den så var den så trög att rulla så den flyttade sig inte en meter. Kostade 200 eller 300 kr
    ja jisses vad olika man kan tycka... vi köpte en till vår dotter 08 och har även haft den till dotter nr 2 samt nu har en kompis den till sin dotter och vi är alla jättenöjda med den. Och vår var itne alls trög, gick som hejsan.
  • Pigelinen
    Minnie7 skrev 2012-07-16 22:10:14 följande:
    Kanske ändrat något på modellen? Jag köpte den 2011. Eller så fick jag ett dåligt exemplar bara.
    har tre kompisar som även de köpt under olika perioder... den sista 2011... jag hade klagat om jag var som du!!!

Någon som har några nya bilder på era inköp? Vill gärna se bilder på lite höstiga kläder;)
  • Pigelinen
    jj81 skrev 2012-07-19 18:59:01 följande:
    Någon som vet om de har ofodrade regnoveraller? Är de bra? pris? vattentäta? tejpade sömmar? storlekar?
    det brukar de ha. Brukar ligga på ca 199kr för ett set. Personligen tycker jag att deras regnställ är mycket bra och stora i storlekarna... köpte ett i 74/80 när stora tjejen var 1år och började dagis, sen hade hon den jättemycket och nu har lillasyster ärvt det och hon är 1½år o jag räknar med att hon kommer ha det MINST ett år till (hon har 86 i vanliga kläder nu).
Svar på tråden Gekås vol 14