• winters

Gekås vol 14

Har uppdaterat pristråden med några av dagens fynd!
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

Det fanns solkläder för ettåringar från Sunblock för 129 pix!

Ordning & reda-ryggsäcken i denim köpte jag, ska ha den som en miniskötväska när man inte vill släpa på den stora, 79,95 kr.
    Blev även en reseplånbok från Ordning & reda med plats för flera pass, biljetter, kort, penna, mynt o annat, 39,95 kr!

Fanns även ett miniförstahjälpenkit för 19,95 kr, blir ett i skötväskan och ett i strandväskan.

Jeans i stl 80 för 59,95 kr ch en tröja som det står Busig på för 24,95 kr, är nöjd även med klädfynden även om Oscar inte behövde jättemycket.

Och badrummet fick härliga turkosa handdukar och matta, fick riktig sommarkänsla trots blåst o rusk, en perfekt shoppingdag alltså!

Oscar 091001
  • winters

Jag tror att det stod en vagn som de kallade kombivagn, vill minnas att det stod 2199 kr, men jag kollade inte så noga eftersom jag inte var på jakt efter vagn...

Oscar 091001
  • winters

Har för mig att Mickis lära-gå-vagn kostade 189 i fredags, det fanns färgen Konfetti iaf. Oscar fick den i julas från Clas Ohlson för då hade de inte den färgen på Gekås, 199 tror jag att den kostade där, men nu kanske de inte har den där i stället! :)

Oscar 091001
  • winters
    Baxter1 skrev 2010-05-14 08:51:15 följande:
    Någon som hittat nåt fint från Ordning och Reda föresten? Vart i varuhuset kan man hitta de sakerna?
    Förra veckan köpte jag en väska/ryggsäck i denim o svart läder för 79,95 kr och en jättepraktisk svart reseplånbok för 39,95 kr. Det fanns även en annan denimväska. Allt jag hittade fanns på väskavdelningen, men jag kanske missade något! :)
    Oscar 091001
  • winters

Vilka andra babyvakter än Doro har de?

Vi ska skicka tillbaka vår Doro BM35 för den registrerar inte alla ljud, eller ja, babyenheten registrerar dem, men de går inte ut till föräldraenheten alla gånger...

Tänkte bara höra med er vad som finns att välja på, eller om vi ska ta pengarna tillbaka. Vill som sagt inte gärna ha en Doro till, vilken Philips är det de har för 399 kr i pristråden t ex?

Oscar 091001
  • winters
    Smultronhjärta skrev 2010-05-17 19:14:02 följande:
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:www.zunblock.se/(scrolla neråt)
    Visst var det riktigt bra pris, såg den på Intersport förra veckan för 480 kr! :)
    Oscar 091001
  • winters

Nu är svärmor o svärfar på väg tebaks med en UV-dräkt från Zunblock och en förhoppningsvis fungerande babyvakt från Philips. Kan meddela att det var SCD470 de har för 399 kr där.

Oscar 091001
  • winters

Hmm, ja det kan ju vara så. När vi var där förra fredagen fanns de bara i 74/80 så då hoppade jag det, men så läste jag här att de fanns större så då fick det åka med på önskelistan! :)

Synd att man inte kan lägga undan, ibland är det ju för en viss grej man vill åka speciellt, som när de hade regnoverallerna t ex. Men tio mil enkel väg är ju ändå en bit, även om vi är lyckligt lottade som ändå bor såpass nära! :)

Oscar 091001
  • winters
    2007 Mamma skrev 2010-05-19 13:12:49 följande:
    Någon som vet vad flytväst till barn kostar?? 15-29kg typ
    199 kr kostar räddningsvästarna, de är av märket Fladen om du vill kolla upp dem.
    Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14