• winters

Tyckte oxå att de tvådelade var stora i storleken, dock inte så stor öppning för huvudet, funderar på att sy dit en dragkedja för han kommer att kunna ha sin 74/80 länge om jag bara gör den öppningen större...

Oscar 091001
  • winters
    MissMurrig skrev 2010-06-10 19:01:20 följande:
    Hej! Ni som köpt babywatcher på Ullared, är ni nöjda? Funkade de dåligt, bra eller jättebra? Vilken har ni köpt? 
    Vi köpte en Doro BM35 som vi fick lämna tillbaka för den slutade att fungera efter några timmar varje natt. Ville inte ha en Doro igen (det var säkert ett måndagsexemplar vi fått, men jag ville inte chansa med en ny), så då tog vi en Philips SCD470 som vi är jättenöjda med, fungerar perfekt!
    Oscar 091001
  • winters

Tror att det är hugget som stucket mellan Baltic och Fladen, vi hade tänkt att köpa en på Gekås men fick köpa en Baltic för 150 pix när vi köpte en GPS o grejer, så då blev det den!

Badbyxor med blöjfunktion har vi köpt för 40 kr.

Den här babysittern med gungfunktion har vi köpt för 799 kr, vet dock inte säkert om den fortfarande finns kvar, men vi är supernöjda, värd vartenda öre:
    http://www.barabus.se/produkt7/1_/babysitter_-_fisher-price_precious_planet_take_along_swing.html

FP Jumperoo har jag inte sett där, men vi beställde från Amazon i England och betalade 1000 kr inkl frakt. Den är helt fantastisk, Oscar har använt den i nästan ett halvår nu dagligen och alla barn som kommer hit älskar den! Nu står han även bredvid och leker med den! :)

Oscar 091001
  • winters

Jag ska åka till Ullared 5-15 juli, ja inte alla dagar, jag är ju inte som Rose-Marie! :) Vilken dag skulle ni satsa på, första veckan lutar det åt, men vilken veckodag, eller är det lika illa varje dag...

Oscar 091001
  • winters

Det fanns massor med bra sommarleksaker, förutom spadar o dyl köpte vi en gräsklippare för 70 kr som de tar 400 kr för på Toys 'r us! :) En stor frisbee i tyg, bollar, grävskopor. Ska kika efter lite mer saker när vi åker dit om ett par veckor igen.
    En pool blev det oxå för 50 kr som de tog 200 kr för i leksaksaffären, det är kul att fynda! :)

Oscar 091001
  • winters
    livet med barn skrev 2010-06-27 19:29:46 följande:
    Någon som vet vad MINE glasen kostar på gekås?
    Tror att de kostade 60 kr.
    Oscar 091001
  • winters
    2barnsmorsa skrev 2010-06-29 07:00:01 följande:
    ngn som vet om de har imse vimse babybyxor till baby och i så fall vad kostar det?
    Det har jag inte sett, men har köpt blöjbadboxers av okänt märke för 40 kr där.
    Oscar 091001
  • winters

I morgon drar vi till Ullared, tjohoo! Något fynd vi inte ska missa? Ska bl a leta leksaker till en blivande 1-åring i höst och lite saker inför vinterns resa till Thailand. Och en massa annat som vanligt! :)

Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14