• winters

Gekås vol 14

winters skrev 2010-09-03 14:01:14 följande:
    Ingen som har pris på Brio-tåggrejerna, typ den talande tågstationen samt Duplo Cars, gärna en av de större lådorna?
    Och Brio-setet med kranen och batteridrivna loket? Skrattande
    Oscar 091001
  • winters

Ingen som har sett vad BRIO-tågsakerna kostar, typ den talande stationen och kransetet?

Oscar 091001
  • winters
    Micjah skrev 2010-09-09 16:11:00 följande:
    Köpte den talande stationen nu i somras för 249 eller 269kr
    tack! Skrattande
    Oscar 091001
  • winters

Om någon var nyfiken på barnytterkläderna finns det många sidor med dem i det nya numret av Ulla.

Oscar 091001
  • winters

I morgon åker jag igen, jippie! Var nästan tre månader sedan, sedan blir det inget förrän vi är hemma från Thailand igen då vi har 1 vecka på oss att handla julklapparna! Skrattande

Något man inte ska missa till en 1-åring?

Såg Händige Manny-sakerna, verktygen såg ju fina ut, kanske kan bli poppis. Han leker ju med lite annat nu, så det ska bli kul att fylla på med lite nytt!

Någon som har sett passande lätta/kompakta leksaker som kan vara bra att ta med på den långa resan? Han har de stapelbara FP-bilarna som han älskar att köra runt med, så de får packas ner i resväskan. Kanske någon kompakt sagobok oxå?

Oscar 091001
  • winters

Har uppdaterat pristråden med priser från gårdagens lyckade shopping! Skrattande

Är väldigt nöjd med mycket, men skalbyxorna från Abeko känns som ett bra köp. Likaså Brio-grejerna och Fisher Price som vanligt.

Såg inga skaloveraller. Jeans köpte jag för 89,95, men såg även för 69,95. Fleecefodrat regnställ kollade jag inte på.

Mickis trägarange fanns, kan hända att det kostade 99 kr, men jag är inte helt 100.

Cars duplo fanns tre olika vad jag kunde se. Vill minnas att de kostade, men är inte helt säker:
    http://www.lekmer.se/leksaker/Lego_Disney_Pixar_Cars/Lego_Disney_Pixar_Cars%2C_Flos_Caf%E9
    259 kr
    http://www.lekmer.se/leksaker/Lego_Disney_Pixar_Cars/Lego_Disney_Pixar_Cars%2C_Blixten_McQueen
    99 kr
    http://www.lekmer.se/leksaker/Disney_Pixar_Cars/Lego_Disney_Pixar_Cars%2C_B%E4rgarns_skrotupplag
    159 kr

Det var mycket folk, men ingen kö in och 2 innan oss i kassan ut, så det var helt ok, även om jag föredrar att ha mindre folk omkring mig! Skrattande

Oscar 091001
  • winters
    Lindekull skrev 2010-09-28 09:00:59 följande:
    Jag köpte svarta förra året i stlk S/M och de passar perfekt till mig som är en "större" M. Tror att alternativet var L/XL. De är supersköna med lite flossad insida. Det hamnar nog ett par till när jag förhoppningsvis kommer dit nästa vecka.

Någon som vet om de har lussekläder framme?
    Lussekläder finns, men i fredags var det väldigt utplockat, de hade nog inte hunnit fylla på.
    Oscar 091001
  • winters

Tänkte köpa Micki bondgård till sonen i julklapp. Vilka tillbehör finns det, original, eller har ni köpt andra till på Gekås, eller någon annanstans?

Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14