jojojojojo skrev 2011-05-14 07:07:05 följande:
Va nöjd jag va med gårdagens ullareds tripp!
Skönt att de hittade snutten!
Dyna till vagnar finns inte, frågade igår och hon stog som ett frågetecken!
Just nu håller de på att bygga om leksaker och barn/bebis avdelningen, så det va MYCKET rörigt igår, mycket av bebis sakerna låg i kundvagnar, de som låg i hyllor saknade pris.. Men jag hittade tillslut det mesta!
Har aldrig köpt så mycket kläder till mig själv, hade väldigt fina kläder just nu (enligt mig)
Lite saker till lillans 1års kalas
Det va någon som frågade om webers pizzasten för ett tag sen, den fanns i 2 olika storlekar, tror den lilla kostade 250:- någonting (men jag kan ha fel)
Köksassistenten som de hade i bloggen häromdagen kostade 899 eller 999:- (vet att det inte va 4siffrigt iallafall)
Försökte komma ihåg priser på det jag sett att ni frågat om men det försvann när jag kom hem
Vad roligt med din rapportering så man vet hur det är nu
Tråkigt att de bygger om vid baby/barn/leksaker då det är den avdelningen som jag tänkt att köpa nästan allt vid. Förhoppningsvis så är det inte lika rörigt när jag ska dit på måndag...
Om någon annan i denna tråden är där nu i helgen så vore det kul att veta hur bygget vid barn går och ifall de har något extra roligt/fint vid babyavdelningen just nu