• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • jojojojojo

jag köpte en annan färg på vaxduk, fast det va i början av förra sommaren, så det e nog något dem brukar ha,m då fanns den i ett 10 tal färger iallafall...
    å dem låg i en korg vid påslakanen typ... (iallafall där borta någonstans)

BF 2010-06-28
  • Prisma
    jojojojojo skrev 2010-03-06 19:41:19 följande:
    jag köpte en annan färg på vaxduk, fast det va i början av förra sommaren, så det e nog något dem brukar ha,m då fanns den i ett 10 tal färger iallafall...å dem låg i en korg vid påslakanen typ... (iallafall där borta någonstans)
    ok tack dom ska jag verkligen spana in när vi åker nu i slutet av mars
  • Kaerleksbarn
    Krabbolina skrev 2010-03-06 12:34:53 följande:
    den jag köpte (sån på bilden) finns bara i en färg, sen fanns det två vagnar till men de var liggvagnar. Antagligen en liggvagn och en kombinerad ligg och sittvagn.
    Jaha ok, ja ligg/sittvagn har vi ju men är ute efter en enklare till sommarn!
    Skönt det bara finns en sulky att välja mellan så är det inte så svårt
  • Mamma till Rasmus

Vad är det för strl på täcke och kudde till spjälsäng? kostar? Kan man använda det till nyfödd?

Strl på täcke och kudde till vagn/vagga? Kostar?

• livet från ljusa sidan
    Mamma till Rasmus skrev 2010-03-06 22:35:39 följande:
    Vad är det för strl på täcke och kudde till spjälsäng? kostar? Kan man använda det till nyfödd? Strl på täcke och kudde till vagn/vagga? Kostar?
    Under 100lappen till spjälsäng, men tyckte det var så himla tjockt och bylsigt så jag köpte faktiskt på IKEA och köper man där fungerar inte gekås påslakan...sååå störande.
  • Krabbolina

min son är 15 mån och han har fortfarande varken täcke eller kudde. Använder en tunn filt som han lätt kan få av sig. Innan dess använde jag en gallerfilt, tror de heter så. Alltså filt med hål i så han kunde få luft om han skulle råka få filten över huvudet.

• Ekorrfamiljen
    Zodic skrev 2010-03-05 23:28:06 följande:
    jag brukar köpa diskmedel betydligt billigare än hemma, men det beror ju på  vad man har för krav, men samma märke brukar vara mkt dyrare hemma.och typ sunsilkshampoo, 15:- kostar det ingenstans här iaf.. deon är halva priset :)
    Här brukar Sunsilk kosta 15:- på ÖoB ganska ofta. Men du kanske inte bor nära något sån't varuhus?
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Ekorrfamiljen

Den där sulkyn de har köpte jag till min son hösten 2006, sedan köpte syrran den av mig och använder den fortfarande!! Kanonbra köp, väl värt de knappa 400:- vagnen kostade då.

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
Svar på tråden Gekås vol 14