• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • corax
    Mamma till Rasmus skrev 2010-03-08 08:26:46 följande:
    Vad kostar barbapapa-kuddarna? Finns dom kvar? Vilka färger?
    Jag var där idag och då fanns svarta (både Barbamamma och Barbaskön) och blå, och så EN barbapappa. Tror de kostade 49kr.
  • evani
    Moonlight83 skrev 2010-03-08 22:04:00 följande:
    Någon som vet vart kundvagnar med babysits finns? Brukar de ta slut fort? Vet inte om vi ska ta med barnvagnen då vi inte får plats med så mycket i bilen om den är med.Hur brukar ni andra göra,dottern kommer vara 4 månader när vi åker ner.
    det finns några stycken i kundtjänst/informationen
    Linnéa föddes 090127
  • veh
    Moonlight83 skrev 2010-03-08 22:04:00 följande:
    Någon som vet vart kundvagnar med babysits finns? Brukar de ta slut fort? Vet inte om vi ska ta med barnvagnen då vi inte får plats med så mycket i bilen om den är med.Hur brukar ni andra göra,dottern kommer vara 4 månader när vi åker ner.
    Jag ska åka ner snart, med ett barn som är 4 månader, och planen är att försöka få en kundvagn med babysits. Går inte det så tar vi med babyskyddet in, och så varvar vi sitta i babyskyddet med sitta i sele.
  • Mamma till Rasmus
    corax skrev 2010-03-08 22:52:04 följande:
    Jag var där idag och då fanns svarta (både Barbamamma och Barbaskön) och blå, och så EN barbapappa. Tror de kostade 49kr.
    Tack!
  • jessica1979
    Prisma skrev 2010-03-08 22:00:47 följande:
    hej!!Det brukar finnas massa fina regnställ!! Jag köpte, förra året i mars ett svart regnställ och ett blått vind/regnställ, båda var av märket "abeko". Vet att bla. åhlens och coop har det märket. Jag betalade 200 per ställ och på åhlens kostade snarlikt i samma märke 400. Vet dock inte om de brukar ha det märket jämt....men de brukar iaf ha massa fina ställ som sagt:)
    Tack!
  • flumbullen

Hejsan! Nån som har koll på utbudet/kvaliteten/pris på vad jag kallar "dagiskläder", alltså mysbyxor, mjuka jeans, långärmade tröjor, både tjocka och tunnare i strl 86/92? Funderar på att åka ner inom dom närmsta veckorna. Nån som vet om de där Abeko regnställen som nämndes tidigare finns där i år med?

• Bubblan2

Hej,
    här kommer ytterligare några tjatfrågor kring vagnarna...

Ni som har sulkyn, har någon av er erfarenhet av den och Carena Easy och kan ge en liten jämförelse mellan dem?

Carena Easy har tre lägen på ryggstödet, hur många har Gekås sulky?
    Carenans fotstöd går att fälla upp, går det även på Gekås sulky?

• Vallie

har de något med musse pigg? typ kläder (stl 92/98), leksaker m.m.

• mm m

När ska man åka för att vara säker på att vår/sommarkläderna kommit in?

Finns skinnjackor där eller i någon affär i närheten?

Svar på tråden Gekås vol 14