• Mamma till Rasmus och Amanda

Gekås vol 14

Kinne79 skrev 2010-03-07 21:10:08 följande:
    Är det någon som vet om de har Bobbycars? Och isåfall vad de kostar?
    Det har dom! Tror dom kostar 289 kr.
    ♥ Rasmus 2007 ♥ BF 5/4 2010 ♥
  • Kinne79
    Linda och Rasmus skrev 2010-03-07 21:25:47 följande:
    Det har dom! Tror dom kostar 289 kr.
    Det var ett bra pris. Då får systerdottern vänta tills jag varit där.
  • Peak
    Prisma skrev 2010-03-06 19:35:52 följande:
    Peak: Åhh vilka fina bilder i BT,tack!! Undrar lite om vaxduken, fanns det fler färger? Vart låg dom? Fanns det mycket barnkläder där? Tänkte runt strl 92? Damkläder??
    Vaxduken fanns i fler färger...hmmmm vad var det nu ljusgrön, ljusrosa och så tror jag svart och röd!? De låg bland dukarna.
    Min son har 98 och börjar kunna ha 104 och jag tyckte inte det fanns jättemycket fint i den strl...men så ska jag ju öppna barnklädesbutik också så jag är inte riktigt ute efter kläder så mkt nu heller {#lang_emotions_wink} Damkläder var mer utspritt nu än det var tidigare och jag hittade ju lite som man ser på bilderna, men annars...nja inte min stil kanske men det är ju en stor avdelning!
    ♥ http://hemmahoskristin.blogspot.com/ ♥
  • Krabbolina
    Ruso skrev 2010-03-07 16:34:23 följande:
    Vad menar du med stora storlekar? Jag har 48 i vanliga överdelar hos tex Lindex och Kappahl, och har tidigare provat deras jackor i XL (och kanske även XXL) och får de inte ens ihop över brösten :( fick köpa softshell på herravdelningen förra gången, men de blir rätt långa i ärmen. I vintras hade de _en_ jacka på dam som jag kunde knäppa... Så, är det även hopp för mig nu??
    stora storlekar så menar jag från strl 48 och uppåt. Jag brukar har 48 men fick ta 52/54 då on the peak är små i storlekarna.
    det står alltså inte xl osv i dem utan 48/50, 52/54 osv tror de hade upp till 58.
  • KattenJanson

Hej. Kikar in för att fråga om saccosäckar till barn. Finns det några med fina färger eller mönster. Håller på att inreda pojkens rum. Pris?
    Finns det saker från SIA till barnrum? Andra fina inredningsprylar till barnrum.

tack för svar!

• Fruganjohansson

Och vår bm sa att vi skulle börja med kudde direkt... Han har både kudde och täcke nu, sover dålig med bara filt;) Han är 1 1/2 månad gammal nu.

• MeeWe

Hej!
    Slänger in en fråga här. Ni som varit på Gekås på sistone, finns det ammningsrum där?  Var isf? Känn lite jobbigt att behöva sitta i något av fiken om det är massor av folk. Hur har ni andra gjort?

• Pigelinen
    MeeWe skrev 2010-03-08 09:00:57 följande:
    Hej!Slänger in en fråga här. Ni som varit på Gekås på sistone, finns det ammningsrum där?  Var isf? Känn lite jobbigt att behöva sitta i något av fiken om det är massor av folk. Hur har ni andra gjort?
    Finns det inte ett intill informationen precis när man kommer in???
    http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Tiniwinisen

Peak: Vad kostade vaxdukarna?

Svar på tråden Gekås vol 14