• Smultronhjärta

Gekås vol 14

CoolJen skrev 2011-04-27 10:45:35 följande:
    tack.
    Är deras babysitter liknande babybjörn?
    Inte de jag har sett,men ibland har det funnits en variant med stålkonstruktion. Gekås egna har stoppad rygg och inte samma schvung Sen finns det ofta Fisher Price också.
    Tipsar om man är ute efter schvunget att Coop brukar sälja en babysitter med stålram som gungar på bra.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    CoolJen skrev 2011-04-27 11:08:42 följande:
    Tack 
    Då lutar det nog åt att jag köper en babybjörn på blocket istället
    Det tycker jag eller så köper du en ny som du sen säljer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Hulda09 skrev 2011-05-17 12:03:26 följande:
    Någon som varit nere i veckan som vet om Lundmyr regnkläderna finns kvar? Antar att de är slut för länge sen men tänkte att man kanske har lite tur
    Stämmer-slut sedan länge
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    stinstin skrev 2011-07-06 19:04:31 följande:
    Någon som vet om det finns hissgardiner i shabby chic stil? 
    Finns väldigt mkt Shabby-hissgardiner,lampor,inredningsprylar,mattor etc
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    sweetlina skrev 2011-07-11 17:48:34 följande:
    Finns det Mjukliftar på Gekås??
    Säljs inga separata mjukliftar där
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    j o n n a h skrev 2011-08-11 20:47:54 följande:
    j o n n a h skrev 2011-08-10 21:26:43 följande:
    och vet någon om det finns ryggsäck med cars?
    Ingen som vet?
    Jo jag såg allt idag utom Hoppetossa. Dålig koll på priserna dock.

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Köpte superfina funktionsoveraller idag för 299:-, fanns i stark rosa,lila,turkos,knallgrön och grått-mönstrade. 
    Pelare på 5000. 

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ms M skrev 2011-08-11 20:59:39 följande:
    Vad menas med funktionsoveraller? Som regnkläder eller?
    Med funktionskläder menas att plagget är vattentätt men andas.. Mkt viktigt enligt mig som gammal scout Dessa overaller som jag nu har lagt in i bildtråden kommer fungera som extra då mina barn går på Ur & Skur-där vi annars har 10 000 i pelare
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Bellbox skrev 2011-08-11 22:56:13 följande:
    Måste fråga (nu när man kan få chansen att få tips från en kunnig!) Vilka märken har 10000 i pelare? Vilka skulle du rekomendera efter din erfarenhet?
    Ur & Skur måste vara toppen...  
    Det finns måånga som har höga pelare. Lindex började förra året med att bättra sina Fix. Polarn & pyret tror jag också ligger runt 10 000. Molos har 8000. Miniature är bra,Hummel likaså,Mikkline har nog 5000 tror jag men ack så bra vi tyckte att den var! Sen finns det Isbjörn och flera sportaffärsmärken som också har höga pelare. 
    Vi har gått igenom flera märken eftersom barnen brukar ha flera overaller var varje år
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    jojojojojo skrev 2011-08-14 14:50:12 följande:
    Hehe...
    Det spelade egentligen ingen roll vem som svarade, bara det att hon lagt upp bilden!
    Tack för svaret!

Är de små/stora i storlekarna?
    Jag tycker de är normala i storlek. Jag köpte 92 till min dotter som har 86 i kläder och 110/116 till min son som har 104 på kläder. Vintersäsongen är lång så vi kör på att man ska ha ett handgrepp i grenen när man provar overall i augusti-vilket båda min barn hade vid provning
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14