Snuttjulla skrev 2010-04-29 22:19:02 följande:
oh, ja, jag har köpt en där, och har faktiskt sett en EXAKT likadan i en bebybutik här i närheten, med med ett påslag på över 2000 kr, och jag är 100 % säker på att det är samma vagn som jag har köpt. hursomhelst, jag är riktigt nöjd. Min kompis har en tretunia, och hon sa att hon hellre haft min, då den verkade bra mycket smidigare, och finare. Det enda negativa jag kan komma på med min vagn är att shoppingvagnen därunder blir åt "fel" håll när jag har barnet mot mig, och att den är svart då, (som jag ändå ville att vagnen jag letat efter skulle vara) Svart blir så lätt solblekt, och så syns fläckar kanske lite lättare. Men för de pengarna jag betalade så är jag mer än nöjd... :)
SKa tillägga:
Lilla bebis älskar sin vagn, den är liten, smidig, enkel att fälla ihop, jag tycker den är väldigt fin, och den är stabil. den är dock inte så jättelätt, tror den väger 16 el 18 kg, men den är lättare än den emmaljunga jag haft till äldre barnen. Viktigt var också för mig att kunna fästa ståbräda på, jag har inte hittat många nya vagnar som man kunde det... hör av dig om du vill se bild...