-
nu är det ju inte från gekås, men jag såg VÄLDIGT liknande på Lindex idag, 249 kronor, snyggaflumbullen skrev 2010-08-10 00:56:40 följande:Hejsan! Nån som vet om de populära och skitbra regnoverallerna från pick a boo som de hade i våras är tillbaka? -
hur ser det ut med leksaker och sånt? funderar på åka nästa vecka och julhandla, är det laddat för sånt än? förra året åkte vi i slutet på oktober, och det var ganskaämförde med hur det var i våras, inte alls lika mycket på våren...
-
Ang. amningsbehåar, så kan jag rekomendera att man innan förlossningen köper deras amningslinner, de är underbara. Då slipper man det där med kupstorleken, och man slipper visa mamma-magen när man ammar. (använder mer mina linnen än amningsbehåarna jag har, till tidigare barn hade jag nåt annat amningslinne och de var inte alls lika bra) Gwkås är dessutom billiga. 59.95 kostade de i april, och jag hoppas på samma pris nu för jag ska snart ner. *hurrar* börjar pirra lite i magen när jag tänker på´t.
-
ojoj, imorrn ska vi åka... *längtar*
-
Säg inte så där, jag blir jätteorolig. Har längtat så efter det här, förväntningarna är på topp som vanligt. Har till och med fått min pappa aatt ta ledigt från jobbet, för tt följ med, och har är inte ens hemma och är sjuk-ledig när hn är sjuk, så det är STORT att han ska följa med.jomi skrev 2010-09-13 08:03:05 följande:Var där i går och det var GALET med folk!!!!!!
För första gångenvart jag nog besviken.....
Barnvinterkläder var sämre..
Ett cafe stängt... =kaos i det andra!
leksaker dåligt...
Julgrejjer dåligt....
Köpte nog inte ens hälften vad som vart tänkt
och har inte möjlighet att åka mer inna jul...surt! -
jag ska dit imorrn. :) Åker ikväll/inatt!Smultronhjärta skrev 2010-09-13 09:56:55 följande:Mycket beror på vilken veckodag ni ska åka dit..vad det gäller folket alltså. Sen vad det gäller utbudet så kan det skifta mycket från dag till dag och framförallt mellan tycke och smak
Jag ska dit ikväll och räknar kallt med att det är lugnt där då. -
de är toppen, vaccumpåsarna, men jag måste bara fråga hur du tänkt lösa det i thailand? med vaccumet?Pelex skrev 2010-09-13 10:49:11 följande:Dig känner jag igen från Thailandtråden. Tror vi ska åka samtidigt dit :) Jag åker til Ullared i okt för lite shopping, ska bla köpa vakumpåskar till resväskan för att kunna packa så mycket som möjligt på resan :) -
aha...Pelex skrev 2010-09-13 11:05:08 följande:Ska använda dem på nedresan endast. Det är då vi kommer packa mest eftersom det ska tas med blöjor och div andra matsaker som vår son behöver. Såg någonstans på nätet att det fanns en typ av påse som man "rullade" ut luften ur. Men om Ullared nu inte har det så räcker det som sagt att använda dessa till kläderna på resan ner.
Funderade bara på det, har ju läst att de är bra att ha på resan, men liksom aldrig kommit på hur man gör när man ska hem.
(Hem brukar förövrigt alltid mina väskor vara kaos, även om jag inte handlat nåt brukar jag ha svårt att stänga väskan...)
Tror inte de har nån rullningsbar vaccumpåse. Men som sagt, de de har är jättebra, har massor av dem här hemma. (biltema far förövrigt också ganska billiga, i annan storlek, om du behöver mindre *tipsar*) -
vi har en av deras kombivagnar, är helnöjd. liggläge. det enda negativa är väl att den är lite svår-sänkbar ibland, men allt plus väger upp det. dessutom kan det vara vi som öär lite klena när vi fäller ner den...Jiinii skrev 2010-09-13 21:41:31 följande:så det finns inga liggvagnar och så?
skötväska ingår.... tror att jag har bilder kvar på den i mitt galleri... 1799 kostade den... -
Sitter i bilen på väg hem, bilen är fullproppad. Ä väldigt nöjd, trött och väldigt mycket fattigare...

Fanns mycket fint idag...