• Snuttjulla

Gekås vol 14

Väntarochlängtar skrev 2010-10-29 12:33:55 följande:
    Ingen som vet något som Star Wars lego eller Lego city??
    tror de ligger runt 30 % billigare. jag köpte lite baspaket, modell mindre, på toysrus tog de 99 för samma som jag gav runt 50-60 kr, så de var billigt, men vissa saker var det inte lika stor skillnad på...
  • Snuttjulla
    zophija skrev 2010-10-31 12:40:55 följande:
    hej.

någon som kan ge ett snabbt svar på vad en bobby car kan kosta å köpa på ullared??
    Ifall den säljs där dvs.. 
    299 tror ja...
  • Snuttjulla
    Teddybjörnen Fredriksson01 skrev 2010-11-02 08:50:58 följande:
    Är det någon som vet om dom har Tassimo och vad den kostar i så fall?
    jag vet inte vad den kostar, men vet att de har den, tror de stod och demade den när jag var n ere för ett tag sen...
  • Snuttjulla
    Mea 83 skrev 2010-11-02 09:59:01 följande:
    Hej! Är det värt att åka 160 mil tur och retur för att handla på Ullared? Vad säger ni?
    det beror lite vad du ska handla. har du barn så tror jag definitivt att du tjänar på det. Sen är det en upplevelse i sig att vara där.
    Bäst "förtjänst" tycker jag att man gör inför höst-vinter och jul, då jag köper mycket vinterkläder och mycket julklappar.
    Jag har ca 55 mil enkel resa, och har varit nere 2 ggr inom loppet av 5 v.
    Bara på att köpa vinterkläder till mina 2 stora, tjänade jag in bensinpengarna. Visserligen var vi flera och vi delade på bensinen men som sagt, jag åkte fler gånger då..
  • Snuttjulla
    Fannsan skrev 2010-11-02 11:52:56 följande:
    Nån som sett om de säljer tillbehör till kamin/öppen spis? Tex ett sånt där ställ med borste och skyffel?

Mycket tacksam för svar!
    de sånlde blåsbälg, och vedkorgar, men jag vet inte om ställ med "verktyg", fast jag skulle ju tro det...
  • Snuttjulla
    DesiréeochThéosmamma skrev 2010-11-04 13:42:47 följande:
    En fråga till er Gekås experter =)

Va nere den 30 Oktober och såg stövelvärmare (sådan man har på väggen men fick aldrig möjlighet att kolla priset utan såg många vagnar med denna i. Någon här som vet priset? Ska ner igen den 4 Dec och köpa det jag missade förra gången.
    kostar 149 på rusta just nu!!!
  • Snuttjulla
    Friid4 skrev 2010-11-08 18:31:35 följande:
    Ingen som visste om grind till trappa?
    joo, jag har köpt en där, 279 tror jag den kostade. Vi är jättenöjda, är i trä, och man får välja mått. Vi har haft problem med att hitta en grind som funkade till vår trappa, som är över 1 m bred, men så råkade vi springa på en när vi var där och shopppade.
  • Snuttjulla
    Snuttjulla skrev 2010-11-08 18:44:26 följande:
    joo, jag har köpt en där, 279 tror jag den kostade. Vi är jättenöjda, är i trä, och man får välja mått. Vi har haft problem med att hitta en grind som funkade till vår trappa, som är över 1 m bred, men så råkade vi springa på en när vi var där och shopppade.
    sen fanns det en modell till när vi var där, den tror jag var i metall, men jag är inte säker. den var lite dyrare...
  • Snuttjulla
    CaCC skrev 2010-11-08 18:58:25 följande:
    Det är väl typ Stockholm och uppåt som har lov denna veckan? Här var det förra veckan.
    stockholm hade förra veckan...
  • Snuttjulla
    Nostalgity skrev 2010-11-11 11:08:53 följande:
    Hejsan! Alltså, priser och om det finns. Vet någon?
    Trappgrind
    regnskydd till Emma ljunga Scooter
    Sängkläder med Rorri eller traktorer
    badrockar (vuxen, barn)
    Fleecefodrat regnställ
    Dvd- spelare
    cykel med stödhjul - pojke.

Samt, vi tänkte åka dit lördagen den 4e dec. Vad tror ni om befolkningen?
    Trappgrind-279 Kr.
  • Snuttjulla
    YourSoFine86 skrev 2010-11-15 16:50:18 följande:
    Min dotter som är drygt 1,5 år ska ha maskerad på dagis och därför undrar jag om det finns maskeradkläder i storlek 92 på Gekås. Kommer att åka dit någon dag innan maskeraden, tycker ni att jag ska ha en reservplan om det inte finns eller finns det alltid något?
    ja, det finns, kommer inte ihåg pris bara...
  • Snuttjulla
    79Malla skrev 2010-11-20 12:24:02 följande:
    Hej igen!
    Tack för svaret på min förra fråga! Men nu har jag en annan fråga som jag hoppas att någon kan och vill svara på!

Jag har sett på Ullareds-bloggen på Gekås hemsida från den 11 november att de har adventsljusstakar i metall för blockljus i färgerna svart, vit och röd, som tydligen ska kosta 29,95:-. Det ska tydligen finnas en annan variant också i zink eller svart med lösa siffror att sätta direkt på ljusen som kostar 19,95:-.

Min fråga är nu om dessa finns kvar att köpa?
    Jag ska dit nästa fredag (26/11) och jag vet att de säkert kan vara slut då.

Tacksam för svar!

Mvh.

den där finns på city gross! Tycker att city gross ofta har de gekås har, för övrigt!
  • Snuttjulla

har inte varit här och kollat på länge, inte bra för hälsan, blir så sugen på åka iväg dit då... Drömmer hur som, är det nån som köpt den här kaninen med jojo-grejen? som finns på bloggen? pris? och funkar den? Å regnbågsjackorna, de är slut nu eller?

• Snuttjulla
    kattengustav skrev 2011-02-27 18:07:08 följande:
    Ingen som vet vad barngrindarna kostar?
    229 eller 279, gav vi i höstas för en modell som är kapbar, jättebra, finns dock bara i träfärgat.
  • Snuttjulla
    kattengustav skrev 2011-03-01 10:40:36 följande:
    Ok, tack. Fanns det andra sorter också?
    ja, tre eller 4 andra tror jag. vi är jättenöjda med vår gringd. Vårt trapphål är bredare än vanligt så för oss hade det kostat en förmögenhet att köpa en annan grind som passade oss! :)

En fråga, är det sant att skal/regn-overallerna från pickaboo är tillbaka? Min pappa är där just nu, (om typ 10 min, åker förbi och jag har lyckats få honom att gå in och handla) Så jag behöver snabbt svar. Nåt annat supertips just nu för barn?
Svar på tråden Gekås vol 14