• Pigelinen

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2010-03-25 13:42:34 följande:
    jag har också köpt Philips men adet var två år sedan nu. Kommer inte ihåg pris men mellan 300-400kr var de och BAbyproffsen tog 500-700kr för samma, kommer inte ihåg exakt mer än att jag var mycket nöjd över mitt köp. Använder den dagligen och är fortfarande nöjd!
    Insåg att min är nog en Philips SCD361

http://images.pricerunner.com/product/100x100/15732871/BABYVAKT-PHILIPS-SCD361.jpg

Ok lite klumpig men helt ok och MYCKET bra räckvidd... Vi får in grannens barn (de har exakt samma, vakt inte barn ) och vi bor ca 350m från varandra i olika hus. Så nu har vi bestämt att ha olika kanaler... men fatta vad förvånade vi var ibörjan när vi satt och kolla på TV, hörde illskrick, sprang upp för trappan och det var knäpptyst och vår dotter sov...
  • Pigelinen

Frågade ju om vad jag skulle ta för pris på dotterns jacka fr GeKås nu på en klädbytardag, och jag fick 75kr för den det är ju kanon för en jacka som kostade 149kr i fjol. Men så var den ju i mycket bra skick men ändå Kul!!!

Så skönt att jag fick sålt det jag ville för på onsdag drar vi till GeKås och inhandlar nya kläder

• Pigelinen

Funderar funderar... Min dotter är 83cm lång och väger 10.5 (dvs långsmal) Jag köpte ett vanligt regnställ och ett fodrat ifjoli 74/80 och de passar fortfarande. Nu funderar jag på om jag ska köpa på mig nytt när jag ändå åker nästa vecka eller om jag ska vänta... hur hade ni gjort? Det är ju tråkigt om hon drar i väg på längden och behöver nytt innan vi åker i sommar. Ev åker vi ner i sommar igen runt 1/7. Hur mycket kan barn väsa på tre månader?

Ge mig råd!!!!

• Pigelinen
    firepuzz skrev 2010-03-27 18:58:33 följande:
    jag tror att klockorna kostade 250 kr, kollade lite snabbt i torsdags men har även hört att dom är inte alls lika bra som dom på ur och penn, vet att det var något problem med armbanden hos dom på gekås.Nu kollade jag ju bara lite snabbt men jag tyckte att dom på ur och penn är finare än dom på gekås varför vet jag inte, är dom inte likadana?
    jo jag tror att det är samma, problemet har väl varit att de inte går att ändra armbandslängden själv utan man måste lämna in och göra det och ur& penn gör bara de på sina "egna" klockor.
  • Pigelinen
    Elins mamma 2010 skrev 2010-03-27 19:57:58 följande:
    vet du vad de kostar? finns det bra underlakan också?
    har köpt flera uppsättningar av dem på GeKås... har för mig att de brukar ligga på ca 150kr per set på GeKås. Har nyligen bäddat rent med ett sånt sett och ja du... det är nog MINST 3 år gamalt... så de är bra. Jag köper bara Percal el Satin.
  • Pigelinen

mätt nu en "Riktig" tripp trapp stol.. och från övre kanten på ryggstödet, mäter den 78 cm ner till golvet och från översta sittbrädan ner till golvet mäter den 57cm. Någon som kan mäta sin GeKås stol?

Svar på tråden Gekås vol 14