• Pigelinen

Gekås vol 14

Kaerleksbarn skrev 2010-03-29 17:17:05 följande:
    Gekås Tripp Trapp är 83½cm från ryggstödets kant och ner till golvet...från översta sittbrädan och ner till golvet är den 58½cm
    Och "orginalet" från övre kanten på ryggstödet, mäter den 78 cm ner till golvet och från översta sittbrädan ner till golvet mäter den 57cm.

Det innebär ju att GeKås är Högre och inte lägre.
  • Pigelinen
    TheLove skrev 2010-03-30 10:08:21 följande:
    Måste fråga om någon vet om de har bilbarnstolar? Bakåtvända då alltså, till 2åring...
    Finns de inte bilder på de tolar de har i bloggen under BARN???
  • Pigelinen

åh vad kul att läsa om era köp... vill åka NU inte imorgon

Ingen som har nya bilder?

Såg ni handdukarna i bloggen som kom upp idag, de var söta tycker jag, någon som vet pris och i vilka storlekar de fanns?

Någon som köpt barnskor nyligen på SkoBoo i stl 23? Behöver ha typ tenniskor el liknande till dagis och vill veta pris.

• Pigelinen
    Ruso skrev 2010-03-30 15:38:06 följande:
    Du får inte säga så... jag har ju nyss varit där och får inte åka förrän typ början på maj igen...Funderar också att trotsa mina prinsiper och skaffa galon till dagis, den nya fina overallen är ju så fin och fräsch turkos - vill inte att den skall bli gråaktig av allt lera som är nu.... har ett fleecefodrat gummiset nu som jag köpte i höstas, svart/lime 8faktiskt fint) men det blir snart för varmt.... Jag har egentligen iget emot galon, men tycker det är snyggare och smidigare med funktionskläder. Men, ibland undrar man... dottern hade en rosa skaljacka på sig i går, och när jag hämtade henne var den hur smutsig av gegga som helst, och man kan ju inte tvätta varje dag, och när man inte gör det så går inte fläckarna helt bort... *suck*
    Jag har bara galon på dagis, supersmidigt att bara torka av med en fuktig trasa. Skulle aldrig komma på tanken att ha kläder som måste tvättas dagligen för att hållas rent.
  • Pigelinen

Hej! Hemkommen frånen dag på GeKås... har lagt in bilder i bildtråden och i mitt galleri ligger alla priser. Hittade massa annat kul också men jag orkade inte ta kort på allt...

Något som dock var lite irriterande var att de chinos som jag köpte i februari som ligger i mitt galler o som jag köpte för 99 nu kostade 19.95... men men man överlever väl

Andra bra saker somjag köpte men inte fotade var engångssaker o då bland annat bestiki lite hårdare plast så att man inte bryter av dem så lätt... 50pack för 19.95:-
    En Vispskål i härlig turkosfärg 2,25l 19.95, Barbapapa äggkopp 15kr, Toalettrullshållare (inte en pinne utan en cyliner som man fyller) 40kr, Mini lövräfsa 15kr.

• Pigelinen

Nu har jag köpt den blommiga lila jackan till min dotter (bild i mitt galleri) och så har jag den rosa från i fjol (bild i galleriet) nu vill jag ha en neutral vårmössa som passar till båda, någon som vet någon som skulle passa och vart man köper en... Fanns INGA på GeKås...

• Pigelinen

Tog ett kort igår p min dotter med nya jackan och GeKås jeansen... verkligen älskar både jacka o jeans.
    Min dotter är 83cm lång o väger ca 10.5kg. Både jacka o byxor är i storlek 92. Pris för de underbart mjuka jeansen med mudd nertill och ställbar midja är 99kr och för den fina jackan är 169kr.

Frågade ju om tips på mössa förut men kom på att vi hade ju denna pop mössa... den får duga

Svar på tråden Gekås vol 14