Gekås vol 14
jag köpte aldrig mammakläder, men min absolut bästa amningsbehå kommer därifrån och deras amningslinnen är också helt underbara. Skulle behövt en större storlek dock...
Mammakläderna är fula som stryk tycker jag
ahh opkej, ja precis man kan ju fynda på herr =) Men vi får se om ja sticker dit, tråkigt att köra ensam bara.. ingen som vill åka med för de har inte pengar :S
har de mycket vinter ytterkläder i storlekarna 80? och typ regnställ och sådant? tycker de är väldigt dåligt utbud här där jag bor i så små storlekar..
och hur är de i storlekar för ibland kan man komma hem med grejjer som är skit mycke större än vad de står på lapparna.. har fortfarande en kofta i stl 68 som hon nog inte kommer kunna ha på sig förrän 2 års ålder eller något..
ska man satsa på 80 eller gå någon storlek större när de gäller typ regnställ, fleece ställ, overaller och överdrags byxor m.m??
lovelyangel82: mät benen och armarna på ditt barn innan ni åker, och ta sen med dig måttband och mät overallen/tröjan/byxorna så får du med dig rätt hem.
De har mycket i storlek 80 där. Nästan enda stället med vettiga priser som jag hittat overaller, 2-delat och regnset i strl 80. Så det blev mycket köpt där när sonen var liten
I Ullaredsbloggen visas just nu ytterkläder för de allra minsta.
En overall med fleecefoder, storlek 56-74 och med Alfons på. :)
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/