• Thats me

Jag köpte skalbyxor med hängslen där igår för 99:- Tänkte testa dom ett tag för att se om de är bra:)
    Fanns bara i små stl kvar men jag lyckades raffa åt mej det sista paret på stången i stl 122

www.notholma.se
  • Maddis85

Nån skrev för ett tag sen att det va dåligt utbud av barnkläder, hur ser det ut nu? Nån som vet? (strl 62-68 och uppåt...)

Ska äntligen dit på måndag. :D

• LillfisenE
    Maddis85 skrev 2010-08-18 12:20:51 följande:
    Nån skrev för ett tag sen att det va dåligt utbud av barnkläder, hur ser det ut nu? Nån som vet? (strl 62-68 och uppåt...)

Ska äntligen dit på måndag. :D
    Jag va där i förra veckan.. och det är mer åt 68 och uppåt... men väldigt mycket rosa ELLER blått.. funkar ju kanske när man har sitt barn hos sig, men jag tyckte det va sådär utbud. Pyjamasar och basic-bodys va det bra utbud på!
  • Maddis85
    LillfisenE skrev 2010-08-18 13:04:53 följande:
    Jag va där i förra veckan.. och det är mer åt 68 och uppåt... men väldigt mycket rosa ELLER blått.. funkar ju kanske när man har sitt barn hos sig, men jag tyckte det va sådär utbud. Pyjamasar och basic-bodys va det bra utbud på!
    Okej tack tack. Rosa i all ära men men får väl se om vi hittar nått då. Hoppas på lite röda kläder. =)
  • Smultronbullen

Hur är det med Playmobil, finns det?

• Lisa1976
    Bubblan2 skrev 2010-08-18 11:59:29 följande:
    I Ullaredsbloggen visas just nu ytterkläder för de allra minsta.
    En overall med fleecefoder, storlek 56-74 och med Alfons på. :)

gekasullaredbloggen.blogspot.com/
    den är ju för sööööt! Tänk om man visste om man har en tjej eller kille i magen!! Jag köper båda!
  • AnnelieW

Såg overallen med Alfons på bloggen innan idag och helt klart så får en sån följa med hem imorgon när jag och 9-åriga dottern kommer dit, även maken gillade den.

• Majlo
    Bubblan2 skrev 2010-08-18 11:59:29 följande:
    I Ullaredsbloggen visas just nu ytterkläder för de allra minsta.
    En overall med fleecefoder, storlek 56-74 och med Alfons på. :)

gekasullaredbloggen.blogspot.com/
    Hur söt som helst. Önskar nästan jag hade en sån liten som passar i den!!;)
  • Ruso
    Blossa skrev 2010-08-18 11:31:04 följande:
    lovelyangel82: mät benen och armarna på ditt barn innan ni åker, och ta sen med dig måttband och mät overallen/tröjan/byxorna så får du med dig rätt hem.
    De har mycket i storlek 80 där. Nästan enda stället med vettiga priser som jag hittat overaller, 2-delat och regnset i strl 80. Så det blev mycket köpt där när sonen var liten
    Tänkt bara på att när det är overall så behöver man veta mått även på "kroppen", från nacke till gren.. annars hjälper det lite att de passar i ärmar och ben om kroppen är för lång eller kort...
Svar på tråden Gekås vol 14