• lovelyangel82

Gekås vol 14

New mum skrev 2010-08-18 19:02:18 följande:
    jag tror det var 200kr
    ja de var någon som kommenterat på hemsidan att den kostade 199 så nde verkar stämma rätt bra!

grymt söt var den iaf!
  • Smultronhjärta
    CMH skrev 2010-08-18 20:30:09 följande:
    Hej hopp! Nån som vet om dom säljer Duplo med Cars??
    Japp-flera varianter
    Mysaaan skrev 2010-08-18 23:19:40 följande:
    hur är deras overaller??! vad innebär finetex/protecmaterial??! står de emot väta o kyla bra?
    Dessa material brukar vara att föredra när man är ute efter kläder som ska stå emot vind,andas och klara väta.
    Jag själv köper inte vinteroveraller på Gekås då jag föredrar Molo och Reima men jag var på väg att köpa en extraoverall när jag var där sist tills jag såg att det stod vattenavvisande. Vi behöver tätt och hög pelare.
    Mitt bästa tips är att om man ska ha en billig men skaplig overall är att köpa en Friends som har fått bra omdömen i flera tester..Lindex vinteroverall blir även den billig med kupong-en sådan extraoverall ska jag köpa
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Ville Mor
    Ruso skrev 2010-08-18 23:28:07 följande:
    Någon som varit på Rabalder outlet i Ullared?
    Jag såg skylten, men hann aldrig dit... tycker de har underbara kläder!!
    Den har jag totalt missat. Var ligger den och vad säljer de?
    Ville 071203 * Tess 090921
  • April Mamma
    Smultronhjärta skrev 2010-08-19 08:47:58 följande:
    Japp-flera varianter
    Mysaaan skrev 2010-08-18 23:19:40 följande:
    hur är deras overaller??! vad innebär finetex/protecmaterial??! står de emot väta o kyla bra?
    Dessa material brukar vara att föredra när man är ute efter kläder som ska stå emot vind,andas och klara väta.
    Jag själv köper inte vinteroveraller på Gekås då jag föredrar Molo och Reima men jag var på väg att köpa en extraoverall när jag var där sist tills jag såg att det stod vattenavvisande. Vi behöver tätt och hög pelare.
    Mitt bästa tips är att om man ska ha en billig men skaplig overall är att köpa en Friends som har fått bra omdömen i flera tester..Lindex vinteroverall blir även den billig med kupong-en sådan extraoverall ska jag köpa
    Tänkte du använda kupongen som är "aktiv" nu, den med 30%?
    Blev osäker om man kunde använda den på en overall när det stod "valfri modevara"
  • Bubblan2
    April Mamma skrev 2010-08-19 10:25:16 följande:
    Tänkte du använda kupongen som är "aktiv" nu, den med 30%?
    Blev osäker om man kunde använda den på en overall när det stod "valfri modevara"
    Funkar utmärkt!
  • April Mamma
    Bubblan2 skrev 2010-08-19 10:29:44 följande:
    Funkar utmärkt!
    Ok. Tack =)

Har redan köpt en annan overall...men kanske ska lämna tillbaka den då och utnyttja rabatten =)
  • Kaerleksbarn
    Mia386 skrev 2010-08-18 09:28:20 följande:
    Gör dom inte? Bor i Laholm, och jag tror att skolorna har börjat... :S 
    Bor i Halmstad.. här börjar grundskolor, gymnasie och högskolor på måndag
  • Kaerleksbarn
    Pe sp skrev 2010-08-18 09:36:07 följande:
    Okej, tack för info.. Jag är nyligen gravid och lagt på mig lite kg innan jag plussade så är de inget som passar längre o va på HM men hitta inget som passade så, tänkte då på Ge-Kås eftersom jasååå gärna ville köra dit, får se om ja sticker till helgen ändå o kollar.. smaken är ju som baken =)
    Jag handlade en hel del bra "gravidkläder" på vanliga damavdelningen när jag va gravid förra året
    Köpte endast ett par mammabyxor under hela graviditeten och resten i min ordinarie storlek,
    så man kan använda det sedan också!
Svar på tråden Gekås vol 14