• MissKaos

Gekås vol 14

Åhh jag med! 17/10.. längtar. .

V44 här gbg med

himla skrev 2013-09-25 11:41:49 följande:
    åååå mitten av oktober är det dags ... hoppas att de har ett bra babysortiment då ... någon som vet hur det ser ut nu !?!?

Höstlovet här i uppsala är ivartfall v. 44    

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Ja. Under 300. Fanns mkt att välja på!

Alltochinget skrev 2013-09-27 06:39:20 följande:
    Finns fleecefodrat regnställ? Pris?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-09-28 17:45:30 följande:
    Miss Kaos;
    Det fanns även killvarianter av babykläderna som fanns på bloggen för några dagar sedan!

LÖÖV U!! Tack Kommer bli kul att botanisera därnere om 14 dgr. Kommer få trava mellan flick/pojk lite tror jag.
    Stackars mor som ska med. Chocken för henne!
  • MissKaos

Vissa kläder är fina...och jo jag har smak desaugil tomy hilfiger är favoriter. . Men ibösnd hittar man fina saker på gekås. Strumpbyxor leggings etc är ofta bra. Dim strumpbyxor giökar jag. Och sloggy trosor och topeco strumpor. Även köpt en del esprit kläder där om märket är viktigt?

Hittat div annat mw som jah hsr gillat... bars man provar ordentligt så!

Lisa1976 skrev 2013-10-01 10:04:02 följande:
    Mitt bästa tips är att hoppa över damkläderna (om man har nån slags smak) så sparar man lite tid

Bebisgrejer är billigt. Lampor, julsaker, textil, husgeråd är billigare än i vanliga affärer. Lösgodiset är jättebilligt! 

Smink- och kroppsvårdavdelningen är rolig där kan man fynda. 

Ha så kul! 

• MissKaos

Spiderman tror jag.bpå leksaksavd

FavvoJonna skrev 2013-10-01 17:32:28 följande:
    Någon som vet om det finns typ Stålmannen eller Batman dräkter till barn där?

• MissKaos

Oh ja! Bambutrosor har jag med sköna..

Hand/fotkräm köper jag. Med olivolja i, grön/vita tuber. Jättebra!
    Och Gilettes rakgel. Till benen..

Bijouterier finns ibland roliga.

• MissKaos

Finns på bloggen

Pris undrar jag med

husbyggemama skrev 2013-10-05 08:40:30 följande:
    Någon som sett lego adventskalender? Pris?

• MissKaos

Stod mkt kö när jag kollade..

Låtet jobbigt!

Minttu skrev 2013-10-05 19:56:05 följande:
    Finns både vanligt lego och lego friends, tror de kostade 179:- kan varit 149:-, hittar inte kvittot. Sjukt mkt folk där idag:/ På hemsidan stod det lite kö.. Mannen letade parkering 1h medans jag först köade för en kundvagn och sedan köade 45min för att komma in.

• MissKaos

Min upplevelse är att drt är mindre folk söndagar

Sandtrollet skrev 2013-10-05 20:04:35 följande:
    Vilken dag på helgen är bäst att åka dit Lördagen den 19/10 eller söndagen den 20/10?

• MissKaos

ÅHH! Nästa vecka är det MIN TUR!! Ullared..  *längtar*

Hoppas det inte är knökat bara. KOmmer åka torsdag och vara där strax efter öppningsdax..

Svar på tråden Gekås vol 14