• MissKaos

Gekås vol 14

Kolla i bloggen! Tror det hae varit ridkläder i den!

LL73 skrev 2013-10-23 08:32:58 följande:
    Ridkläder

Vet ni om det finns softshellridbyxor till barn (150-160) och vuxen (XS-S), termoridbyxor, vinterridjackor, vinterkängor/vinterridstövlar? Vad kostar det?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Nu har dom fått in blöjjor.. Nyfiken på pris och om små strl finns.. Det kan ju vara värt (för mig som inte har så långt) att åka enkom för det om det är mkt billigare. Med en bebispå G vet man ju hur det går åt med blöjjor sen... Massor.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Lite stort till min som ska komma..tyvärr! Alla ursäkter för ullared är bra!

Millan83 skrev 2013-10-24 11:48:55 följande:
    Sorry, strl 4 menade jag.

• MissKaos

Får bli i vår om dom har kvar blöjor då

Millan83 skrev 2013-10-24 15:11:07 följande:
    Såg dock också både fem och 3! Tror dock inte jag såg några New born (1-3) utan bara baby dry och active fit! 

• MissKaos
    Tildas mamma skrev 2013-10-26 17:59:10 följande:
    Någon som vet om de har LCHF-produkter som kan vara prisvärt att köpa där? Mandelmjöl,nötter eller
    Äter du pumpafrön solroskärnor etc är det billigare än hemma. Nötter med. Mandlar och valnötter brukar finnas.
  • MissKaos

Ja fast jag köpte pojkiga motiv m pirater blixten spiderman. Fanns motsv flick med. Ca 10kr/pkt samma atrl som hemma!

SweetSugarKiss skrev 2013-10-31 14:14:40 följande:
    Vet någon om kalastillbehör såsom servetter,engångstallrikar-muggar ,dukar osv. Även inbjudningskort i prinsess motiv eller annat girly girly. Har dom det o isf pris?

• MissKaos

Ingrn aning!

Min unge blev överlycklig över eb tshirt med Jake!

Boosse skrev 2013-10-30 23:48:39 följande:
    Tack! Hittade på en sida på nätet med gratis frakt, Gick på 549. Fick blev det. Tösen älskar dem! Förresten, hittar inte vännerna till jake att köpa någonstans, finns de att köpa ens en gång?

• MissKaos

179

Solstråle00001 skrev 2013-11-02 21:23:35 följande:
    Lego friends julkalendrar??? Pris? Har sett det innan men glömt.

• MissKaos

Den är enorm dom har byggt ut. Aldrig varit med om helt fullt.

Hade jag varit du hade jag varit på plats före öppning och köat! Och börjat på leksaksavd där brukar bli värst.

Lllll skrev 2013-11-04 13:00:22 följande:
    Nån som vet om parkeringen kan bli full eller om det alltid finns platser? Ska dit på lördag ? har tyvärr inte möjlighet att åka andra dagar!

• MissKaos

Finns minns ej pris.

Lego city 179 kr

Lisa1976 skrev 2013-11-06 09:45:54 följande:
    Nån som vet om dom har Star wars adventskalendern och vad den kostar?

Svar på tråden Gekås vol 14