• MissKaos

Gekås vol 14

Åhhh det vill jag ha! Prisrr?

Jossehaugen skrev 2013-10-08 23:57:20 följande:
    dem hade en massa olika åkpåsar då jag var där förra veckan :)

himla skrev 2013-10-09 09:14:57 följande:
    på fredag är det dags ... Hoppas sååå att babyavdelningen är ordentligt påfylld ... och att alla som hade tänkt att komma inte dyker upp hehe

Mycket bildrt och rapport! ! På torsdag är drt min tur!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Kokbok för croq pot?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Himla vad kostade vsrma amningsinlägg? Fanns kortärmade amningstoppar?

• MissKaos

Tänkte bara kolla amning och en tjocktröjja att ha under jackan. Har en ullkappa dom funkar. Bf 7/12

himla skrev 2013-10-12 21:55:39 följande:
    119 tror jag det var...

inte vad jag såg ... var väldigt liiite gravid/amningskläder...

• MissKaos

Tack

himla skrev 2013-10-13 06:55:58 följande:
    köpte en randig amningstopp det var halvlånga armar... långa men ändå inte långa om du förstår, ner till halva underarmarna... tror den gick på dryga 100:-

• MissKaos

Skulle tro julhandeln bara ökar nu..

rebmetpes skrev 2013-10-14 21:30:16 följande:
    är det mest i oktober? eller är det lika mycket i november?

gäller helgerna 

• MissKaos

Återkommer med rapport efter torsdagens resa..

4539 skrev 2013-10-14 21:33:02 följande:
    Just nu är det väl en dålig dit att åka, med tanke på att dom nästan nyss slog rekord i försäljning ;)

• MissKaos

Ja och ffa på lördagar!

Hampe81 skrev 2013-10-14 22:22:45 följande:
    Är det så många arbetslösa som inte har bättre för sig än att åka till Sveriges största WT-ställe?

• MissKaos

Ok med folk idag. Tilltog undrr dagen men vi gjorde barn/baby först. Inga rolig amningskläder. Nappar nsppflador tvättlappar i mängder iaf! Alla spiderman tröjor slut i sonrnd strl med planes helt slut. Babykläder finns massa fint nu. Samma med filtar gosedjur etc

Kvitto 5000 kr.

• MissKaos

Magneter att sätta ihop geomag finns olika pkt. Plus finns. Finns säkert mer men detta ligger gömt här i väntan på jul..

angeni skrev 2013-10-17 22:01:12 följande:
    Vi ska till Gekås den 16 så hoppas hitta någon form av pyssel, ej måla och pussel till grabbar. Finns det?

Svar på tråden Gekås vol 14