• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • kattengustav
    haga81 skrev 2010-11-07 08:03:38 följande:
    Vad tror ni om en fischer price learning puppy till en pojk på ca 9 månader? Funderar på det i julklapp
    till sonen och har sett att den är rätt mycket billigare på gekås.
    Vi köpte sån till min dotter till julklapp året innan hon fyllde 1 och hon tyckte den var kanonkul.
  • SweetBaby
    Vad tror ni om en fischer price learning puppy till en pojk på ca 9 månader? Funderar på det i julklapp
    Sonen fick en sån i julklapp han också när han var i den åldern. Han tyckte den var rolig och han gillar den än och han är 2,5 år.
    Jag ångrar absolut inte att vi köpte den.  
  • SweetBaby

Jag hoppas det är okej att rådfrågar er. 

Det är nämligen så att jag vill köpa julsaker. Vi har inte sådär jättemycket saker och jag vill gärna köpa mer.
    "Problemet" är att jag inte riktigt kan bestämma mig om jag ska åka till Ullared eller inte.
    Vi bor utanför Helsingborg så vi har inte så jätte långt.

Jag vill köpa gardiner, tomtar, skålar, tomtedräkt till sambon som ska vara tomte, någon luciadräkt till sonen som han kan ha på dagis, julgransfot, adventsljusstakar och stjärnor, utomhuslampor, julgranslampor, julgranskulor, julstrumpa, dukar, ljus osv.

Jag är enbart ute efter julsaker.
    Vill ha detta klart till första advent och kommer då bara kunna åka dit nästa helg, är upptagen de andra helgerna. Har "bara" 2000:- att lägga på detta.
    Så nu undrar jag om det är värt att åka till Gekås eller om jag kan köpa allt detta på något annat ställe.
    Tittade på Rustas hemsida och tyckte att ganska mycket var "dyrt", känns som att det skulle vara billigare på Gekås.

Skulle jag kunna få alla dessa saker för 2000:- på Gekås? 

• Enensammamma
    Min dotter förstår den inte än och hon är 2½
  • AochJsMamma
    SweetBaby skrev 2010-11-07 09:08:48 följande:
    Jag hoppas det är okej att rådfrågar er. 

Det är nämligen så att jag vill köpa julsaker. Vi har inte sådär jättemycket saker och jag vill gärna köpa mer.
    "Problemet" är att jag inte riktigt kan bestämma mig om jag ska åka till Ullared eller inte.
    Vi bor utanför Helsingborg så vi har inte så jätte långt.

Jag vill köpa gardiner, tomtar, skålar, tomtedräkt till sambon som ska vara tomte, någon luciadräkt till sonen som han kan ha på dagis, julgransfot, adventsljusstakar och stjärnor, utomhuslampor, julgranslampor, julgranskulor, julstrumpa, dukar, ljus osv.

Jag är enbart ute efter julsaker.
    Vill ha detta klart till första advent och kommer då bara kunna åka dit nästa helg, är upptagen de andra helgerna. Har "bara" 2000:- att lägga på detta.
    Så nu undrar jag om det är värt att åka till Gekås eller om jag kan köpa allt detta på något annat ställe.
    Tittade på Rustas hemsida och tyckte att ganska mycket var "dyrt", känns som att det skulle vara billigare på Gekås.

Skulle jag kunna få alla dessa saker för 2000:- på Gekås? 
    allt finns på Gekås o billigt är det så jag tycker absolut att dte är värt att åka. Tex kostar ju sonens lussekläder endast 39-49 kr..
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • AochJsMamma
    Enensammamma skrev 2010-11-07 10:28:25 följande:
    Min dotter förstår den inte än och hon är 2½
    håller med, min son är inte alls impad o har aldrig varit det. den sitter mest på hans hylla..
    ★★Stolt mamma till Alexander★★
  • Gaztongirl

Jag tycker det är dålig fart i bildtråden, vill ju kolla på era fynd Tungan ute

• winters
    Slå till, den är jättepoppis här! Skrattande
    Oscar 091001
  • amalie79
    winters skrev 2010-11-07 12:25:09 följande:
    Slå till, den är jättepoppis här! Skrattande
    den där hunden är en av mina standard- julklappar till barn i bekantskapskretsen. Alla gillar den- utom en kompis som flyttade ner den i pannrummet.

Den är nämligen väldigt känslig och hade börjat sjunga och tjoa mitt i natten : )
  • winters
    amalie79 skrev 2010-11-07 12:57:46 följande:
    den där hunden är en av mina standard- julklappar till barn i bekantskapskretsen. Alla gillar den- utom en kompis som flyttade ner den i pannrummet.

Den är nämligen väldigt känslig och hade börjat sjunga och tjoa mitt i natten : )
    Haha, det har vår gjort någon gång oxå, "grön hand", "jag älskar dig" kom det då! :) Men det går att stänga av och det har bara hänt ett par gånger på ett år! Skrattande
    Oscar 091001
Svar på tråden Gekås vol 14