• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • UnDeuxTrois

Hur är det med tillbehör till Lundby dockskåp? Har ett gammalt som jag skulle vilja fixa till åt tösen. Finns det möbler, dockor, tapeter, golv/mattor .... annat?

• Moonlight83
    Friid4 skrev 2010-11-06 11:32:12 följande:
    undrar oxå v 46.. den 15 o 16 ska vi dit, o det var typ fullbokat på stugorna när vi skulle dit, fanns någon stuga kvar..  undrar är det någonting speciellt denna vecka? det är en mån & tis..
    vi ska dit den 16:e så jag håller med tummarna för att det ska vara mindre folk och inga köer.Tror inte det ska vara något speciellt den veckan.Att stugorna är fullbokade är inget konstigt oavsett vecka på hösten,de är svåra att få tag i.
  • CaCC

Någon som vet om det finns tyger att köpa per meter, skumgummi (till ex spjälskydd) och sytillbehör (nålar, tråd och liknande)?

• kattengustav
    UnDeuxTrois skrev 2010-11-06 16:37:16 följande:
    Hur är det med tillbehör till Lundby dockskåp? Har ett gammalt som jag skulle vilja fixa till åt tösen. Finns det möbler, dockor, tapeter, golv/mattor .... annat?
     Möbler och dockor finn det, men tyckte möblerna var dyra. Ett kökssett med 3 skåp tror jag det var kostar runt 170 kr.
  • MizzPiggy

Kan meddela att tio i tolv då vi gick in va de ingen kö, men Fyfan milt sagt för trycket där
    Inne!! Jag e tålmodig men nu va de mycke, stod ut i 4,5 timme
    Ändå.. Brände 2500 kr men de först efter att jag tömt halva kundvagnen med grejer som jag igentligen ville ha men visste att jag inte hade råd ..

• Cartier

Var inte så länge sedan jag var där men glömde kolla vad spjälsängarna låg på för priser? Någon som varit där nyligen som har lite koll?

• MizzPiggy

Cartier: lade märke till en spjälsäng där inne idag, en sån fin vit som är
    Som en vagga man kan gunga den , kostade 799 tror jag

• badplats

Finns det junior bäddset med motiv? typ nicke nyfiken eller liknande (inte hello kitty, är allergisk mot den katten) och vad kostar de ? Ska dit i februari och undrar om det är värt pengarna eller om man ska köpa på typ jysk eller liknande för 200 kr

Svar på tråden Gekås vol 14